کد خبر: ۴۳۶۲۲
تاریخ انتشار : ۰۸:۴۶ - ۲۶ آبان ۱۳۹۹
معاون هماهنگی توزیع توانیر با بیان این که نخستین مانور سراسری تعمیرات شبکه‌های فرسوده توزیع برق در روز‌های ۲۹ و ۳۰ آبان ماه (پنجشنبه و جمعه هفته جاری) برگزار می‌شود، افزود: برای نخستین بار در کشور و در یک حرکت جمعی، یک‌هزار و ۳۰۰ کیلومتر شبکه اصلاح و بازسازی خواهد شد که می‌تواند باعث ایجاد هم افزایی و کاهش هزینه‌های تعمیرات شود.
به‌گزارش برق نیوز، معاون هماهنگی توزیع توانیر با اشاره به برگزاری مانور سراسری تعمیر شبکه‌های برق گفت: این برنامه از ۲۹ و ۳۰ ماه جاری آغاز و پنجشنبه و جمعه آخر هر ماه نیز انجام خواهد شد.
 
"غلامعلی رخشانی مهر" با بیان این که نخستین مانور سراسری تعمیرات شبکه‌های فرسوده توزیع برق در روز‌های ۲۹ و ۳۰ آبان ماه (پنجشنبه و جمعه هفته جاری) برگزار می‌شود، افزود: برای نخستین بار در کشور و در یک حرکت جمعی، یک‌هزار و ۳۰۰ کیلومتر شبکه اصلاح و بازسازی خواهد شد که می‌تواند باعث ایجاد هم افزایی و کاهش هزینه‌های تعمیرات شود.

رخشانی مهر با بیان این که این حرکت تنها در ماه جاری نخواهد بود، بر لزوم ایجاد مطالبه‌گری از سوی مردم تاکید کرد و گفت: از این پس، پنجشنبه و جمعه آخر هر ماه، بازسازی و تعمیرات شبکه‌های برق به صورت سراسری انجام خواهد شد و به همین دلیل از هموطنان درخواست داریم مشکلات، خرابی‌ها، باز بودن درب تابلو برق، سیم پارگی، باز بودن درب ورودی سیم‌ها در تیر‌های آهنی برق و ... را به ما اطلاع دهند تا همکاران ما برای رسیدگی و تعمیر آن‌ها اقدام کنند.

وی افزود: هموطنان می‌توانند مشکلات و خرابی شبکه‌های توزیع را از طریق "اپلکیشین برق من" یا شماره ۱۲۱ اعلام کنند.

رخشانی مهر با اشاره به اینکه همکاران مواردی را که نیاز به رسیدگی فوری داشته باشد، بلافاصله انجام خواهند داد، افزود: برخی موارد نیز در برنامه‌ریزی‌ها گنجانده شده و نسبت به تعمیر و بازسازی آن در پنجشنبه و جمعه آخر هر ماه اقدام می‌شود.

معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: طول و گستره شبکه‌های توزیع برق بسیار زیاد است و با وجود بازرسی‌های مداوم، ممکن است برخی موارد و اشکالات در شبکه نیز در فاصله بازرسی‌های دوره‌ای ایجاد شود و به همین دلیل مردم می‌توانند به عنوان "چشم بینای برق" موارد موجود را به شرکت‌های برق در سراسر کشور گزارش کنند.

رخشانی مهر اضافه کرد: این مانور با رویکرد تحول دیجیتال در نظام نگهداشت و تعمیرات و با محوریت مدیریت دارایی‌های فیزیکی برای اولین بار در سطح کشور اجرا خواهد شد که کاهش خاموشی‌های ناخواسته و افزایش پایداری شبکه، از مهمترین آثار آن به شمار می‌رود.

مدیرکل نظارت بر توزیع توانیر نیز در همین خصوص با بیان اینکه در این مانور عملیاتی دو روزه، بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ کیلومتر شبکه توزیع برق و ۱۷ هزار و ۲۹۹ کانون خطر (نقاطی که ممکن است برای مردم خطرآفرین باشد) در سراسر کشور اصلاح و بازسازی خواهد شد، خاطرنشان کرد: در این مانور سراسری تعمیرات شبکه‌های فرسوده توزیع برق، بیش از ۳ هزار و ۹۰۰ نیروی تخصصی در قالب یک‌هزار و ۳۲۷ اکیپ عملیاتی حضور خواهند داشت.

"مسعود صادقی" گفت: در برنامه تعمیرات سراسری شبکه‌های توزیع برق که در سطح کشور اجرایی می‌شود، بیش از ۵۰ کیلومتر شبکه مسی به کابل خودنگهدار تبدیل، ۹۶۳ پایه برق جابه‌جا و ۱۰ هزار مورد مقره‌شویی انجام خواهد شد.

مدیرکل نظارت بر توزیع توانیر، تبدیل شبکه‌های سیم مسی به کابل خود نگهدار، رفع اتصالات سست، بهسازی وضعیت درب پست‌ها، تابلوها، شالتر‌ها و دریچه پایه‌های فلزی را از جمله محور‌های این مانور سراسری عنوان کرد و افزود: ترمیم و بازسازی ارتینگ شبکه، اصلاح و نوسازی جعبه انشعاب و کابل سرویس انشعاب، بهسازی روشنایی معابر و رفع خاموشی و متعادل سازی بار ترانسفورماتور‌های توزیع از دیگر محور‌های این مانور است.
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
حسنی به مکتب نمیرفت وقتی میرفت جمعه میرفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
0
اخه در شایطی که کشور رو بخاطر همه گیری کرونا دارن تعطیل میکنن این مانور سراسری چه معنی میده
جناب رخشانی مهر چرا توانیر رو تبدیل کردین به شرکت شو وتبلیغات محور اخه مگه اونجا شرکت بازرگانیه مگه ،چرا باجون نیروها وکارگرا وکارشناسا بازی میکنین بخاطر خودنمایی وظاهرسازی
مگه نمیدونین مانور یعنی جلسات متعدد،یعنی اجتماع ،یعنی صبحانه ونهار وشام بصورت اجتماعی سرو شدن ،افرادی که دراین شرایط مبتلا به کرونا بشن واتفاقی براشون بیفته قطعا مسیولیتش با شخص شماست مانور در شرایط کرونا اونهم روز 5 شنبه وجمعه،شما اونقدر توان مدیریتی ندارین که حتی حقوق نیروهاتونو بموقع بدین با چه رویی تعطیلات اونهاروهم حروم میکنین واقعا باید تاسف خورد برای صنعت برق که اینطور داره مدیریت میشه






ف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
0
تو شرایط اپیدمی کرونا والزام رعایت فاصله اجتماعی ضرر این کار بیشتر از استفاده اون میتونه باشه. و باعث افزایش خطر ابتلا پرسنل شرکتهای توزیع به بیماری کرونا میشه. آقایون پشت میز نشین یه زره به فکر پرسنل فنی هم باشن
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار