کد خبر: ۴۳۶۲۴
تاریخ انتشار : ۰۹:۴۰ - ۲۶ آبان ۱۳۹۹
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که طبق مصوبه کمیسیون باید تمام وجوه دریافتی از محل فروش برق در مدت دو هفته به شرکت توانیر بازگردانده شود.

به گزارش برق نیوز، «مالک شریعتی نیاسر»  در جمع خبرنگاران درباره جلسه کمیسیون انرژی اظهارداشت: دستور نخست جلسه بررسی اعمال ماده ۲۳۴ قانون آیین نامه داخلی مجلس در خصوص استنکاف سازمان برنامه و بوجه و سازمان هدفمندی یارانه از اجرای تکلیف قانونی بند یک ذیل تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور بود که بر این اساس آن تمام وجوه دریافتی از محل فروش برق باید در مدت دو هفته به شرکت توانیر بازگردانده شود.

وی افزود: در جلسه امروز ۲۷ نفر نمایندگان که بیشتر آن‌ها عضو کمیسیون انرژی بودند، درخواست اعمال ماده ۲۳۴ را داشتند و «سیدناصر موسوی لارگانی» به نمایندگی از نمایندگان در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون انرژی تصریح کرد: «محمد حسین صابر» رییس سازمان هدفمندی یارانه‌ها هم به نمایندگی از دولت توضیحاتی در این باره ارائه کرد و در نهایت درخواست نمایندگان درخواست کننده در کمیسیون به اتفاق آرا تصویب شد و به هیات رئیسه مجلس برای ادامه کار طبق آیین نامه داخلی مجلس ارجاع داده خواهد شد.

شریعتی نیاسر ادامه داد: امروز همچنین گزارش «موسی احمدی» نماینده مردم عسلویه در خصوص تعیین تکلیف گاز‌های فلر قرائت شد و یکی از کارشناسان با نماینده عسلویه همکاری خواهد کرد تا پس از جمع بندی این موضوع، نتیجه آن به کمیسیون ارجاع و اقدامات لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه دستور سوم کمیسیون گزارشی درباره سازمان انرژی اتمی برای استفاده از توانمندی‌های داخلی بود، عنوان کرد: تکمیل فاز ۲ و ۳ نیروگاه اتمی بوشهر توسط فریدون عباسی رییس کمیسیون انرژی مطرح و تاکید شد که عدم تخصیص به موقع بودجه مانع از پیشرفت منطقی فاز ۲ نیروگاه اتمی بوشهر شده است.

سخنگوی کمیسیون انرژی خاطرنشان کرد: کمیسیون در نامه‌ای کتبی به سازمان برنامه و بودجه تذکر خواهد داد تا بودجه لازم برای نیروگاه اتمی بوشهر در نظر گرفته و در ادامه عقب افتادگی مذکور جبران شود.
منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار