کد خبر: ۴۳۶۳۴
تاریخ انتشار : ۱۵:۰۸ - ۲۶ آبان ۱۳۹۹
۹ پروژه تامین برق با سرمایه‌گذاری ۷۳۲ میلیارد تومان روز سه‌شنبه و در بیست و نهمین هفته از پویش هرهفته_الف_ب_ایران با حضور «همایون حائری» معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در استان آذربایجان شرقی به بهره‌برداری می‌رسد.

به‌گزارش برق نیوز، این پروژه‌ها شامل پست ۲۰/۱۳۲/۲۳۰ کیلوولت GIS مرکزی تبریز، نیروگاه مقیاس کوچک تبریز به ظرفیت ۲۵ مگاوات، ۴ پروژه افزایش ظرفیت (پست‌های سعیدآباد، خسروشهر، آخولا و ماشین‌سازی) و ۳ پروژه انتقال برق، تامین روشنایی و احداث فیدر است.

از مجموع سرمایه‌گذاری صورت گرفته برای این پروژه‌ها ۴۶۵ میلیارد تومان برای نیروگاه مقیاس کوچک ۲۵ مگاواتی تبریز توسط بخش خصوصی و مابقی برای ۸ پروژه دیگر از محل منابع داخلی هزینه شده است.

این پروژه‌ها با هدف تقویت شبکه انتقال، پایداری تامین برق بخش مرکزی تبریز، تامین بار مشترکان توزیع، کاهش تلفات، بهبود کیفیت برق، افزایش ظرفیت پست و تامین بار متقاضیان و افزایش ظرفیت ترانسفورماتور‌ها با توجه به صنعتی بودن منطقه اجرا شده است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار