کد خبر: ۴۳۷۸۶
تاریخ انتشار : ۱۲:۵۲ - ۱۰ آذر ۱۳۹۹
وزیر نیرو برنامه مشترک دکترای وزارت نیرو و دانشگاه‌ها را با هدف بهره‌گیری از حداکثر توان رساله دانشجویان مقطع دکترا در صنعت آب و برق ابلاغ کرد.
به‌گزارش برق نیوز، «رضا اردکانیان» در این ابلاغ اعلام کرد: در راستای تحقق بند ۵ سیاست‌های کلی علم و فناوری ابلاغی مقام معظم رهبری با عنوان «ایجاد تحول در ارتباط میان نظام آموزش عالی، تحقیقات و فناوری با سایر بخش‌ها»، بند ۱۰-۳ از مجموعه راهبرد‌های برنامه راهبردی ۱۴۰۴ وزارت نیرو با عنوان «توسعه همکاری‌های مشترک با سازمان‌های مردم‌نهاد و مراکز علمی و پژوهشی داخلی و خارجی» و در اجرای برنامه وزارت نیرو در دولت دوازدهم مبنی بر «گسترش ارتباطات و فعالیت‌های علمی بین‌المللی و تعامل سازنده با مراکز آموزش عالی کشور»، به منظور بهره‌گیری از حداکثر توان رساله دانشجویان مقطع دکترای دانشگاه‌های کشور، آئین‌نامه «برنامه مشترک دکترای وزارت نیرو و دانشگاه‌ها» ابلاغ می‌شود.

وی تاکید کرد: ضروری است شرکت‌های مادر تخصصی و ساتبا راهکاری اتخاذ تا ضمن بهره‌گیری حداکثری از این فرصت و رفع نیازمندی‌های پژوهشی و فناورانه خود، گزارش‌های شش‌ماهه از اجرای این آئین‌نامه را برای معاونت تحقیقات و منابع انسانی ارسال کنند.

بنا بر این گزارش، یکی از اهداف وزارت نیرو از ابلاغ این آئین‌نامه، رفع نیاز‌های وزارت نیرو از طریق برنامه‌ریزی و اتخاذ تمهیدات لازم در آموزش محققان، آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم برای انجام و هدایت تحقیقات در موضوعات مورد نیاز است.

افزایش انگیزه در اعضای هیئت علمی و دانشجویان برای تعریف موضوعات پژوهشی کاربردی مرتبط با وزارت نیرو، شناسایی افراد مستعد برای همکاری در پروژه‌های پژوهشی در بخش‌های مختلف وزارت نیرو و امکان استفاده از امکانات و تجهیزاتِ آزمایشگاهی شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو برای انجام رساله‌های دانشجویان مقطع دکترا دیگر اهداف آئین‌نامه مزبور را شامل می‌شود.
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
1
3
این شوآف ها برای کارکنان وزارت نیرو، آب و نون نمیشه
فکری به حال حذف سختی کار کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
1
5
وزارت نیرو اول از فارغ التحصیلان مقطع دکترای شلغل در بدنه شرکتهای زیر مجموعه خود آماری بگیرد و از توان آنها در کارهای پژوهشی استفاده کند بعد در صورت کمبود به منابع بیرون رجوع کند. همیشه مرغ همسایه غاز است!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
1
4
پولشویی و اکنون مدرک شویی!
ایران تنها کشوری در جهان است که همه ی اعضای دولت مدرک دکترا دارند.
و حالا سونامی دکترا ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
1
1
بخدا لازم است توجه به تخصص توی این مملکت بشود ونه مدرک که تهیه ان از اب نوشیدنی راحت تر است .در جا زدن وبرگشت وتوقف فعالیتها یی مانند انچه امروز در صنعت در حال وقوع است ومواردی مانند اب گرفتگی وقطعی برق نشانه چیست چقدر امروز در صنعت مدرک در قیاس با گذشته وجود دارد در هر اداره وسازمانی انواع مدارک وجود دارد ولی کجای کار قرار داریم . بنظر فقط افزایش هزینه در قیمت تمام شده از جیب مردم داریم ببینید یک دانشمند عزیز هسته ای با مدرک کار شناسی ارشد منشا چه خدمات وارمان بزرگ برای این کشور بود الان متاسفانه برخی دانشگاهها ومراکز علمی به بازار در امدی بیشتر توجه دارند تا تولید دانش وتخصص نباید پرسید چرا ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
0
1
یکی از بزرگترین اشکال و نقص قانون استخدامی کشور نادیده گرفتن ارزش سازمانی پست مشاور است.
اگر به ساختار حکومت دولت امریکا توجه کنید ارزش مشاور بیش از معاونین دولت است .مشاورین هم به لحاظ تجربه و هم مطالعات علمی بسیار تاثیر گذارتر از هر شخص و نهادی هستند نمونه بارز انها برژنسکی و کیسینجر.
بر حسب منطق جایگاه مشاور باید بین مدیر عامل و معاونین قرار گیرد و همواره باید بین جایگاه مشاور و معاون یک کریدور جابجایی وجود داشته باشد بطوریکه هر مشاور می تواند مدیر عامل یا معاون باشد ولی هر معاونی نمی تواند مشاور باشد.
متاسفانه وجود چنین نقصی در قانون استخدامی ، جایگاه تفکر و رهیافت و اندیشه برون رفت از تنگناها از بین رفته است.
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
0
3
به‌جای این قرطی بازی ها ونمایشها برو مدیری کن حق پرسنلتو بگیر آخه این چه وضع پرداخت حقوقها که بصورت یک دوم و یک سوم شرکتهای برق میدن مگه کارمندان گدا هستن چرا سازمانهای دولتی یکجا پرداخت می کنن از پول در آمدای شما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
وضع نیروگاه ها خراب تره، هزینه تعمیراتشون رو هم نمی تونن بدن
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار