کد خبر: ۴۳۸۲۷
تاریخ انتشار : ۱۱:۲۷ - ۱۳ آذر ۱۳۹۹
همزمان با هفته سی‌ام پویش هرهفته الف ب ایران و با ارتباط ویدئو کنفرانسی توسط رئیس جمهور، بهره برداری از ۹ پروژه انتقال و فوق توزیع خوزستان شامل پنج نیروگاه DG و تجدیدپذیر تولید برق و چهار پروژه پست و خط انتقال و فوق توزیع توسط محمدحسن متولی‌زاده مدیرعامل توانیر در شهرستان اندیمشک اغاز شد.

به‌گزارش برق نیوز، ۹ پروژه شرکت برق منطقه‌ای خوزستان و بخش تولید در هفته سی‌ام پویش  هرهفته الف ب ایران با حضور رئیس جمهور و وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانس شامل پنج نیروگاه DG و تجدیدپذیر تولید برق و چهار پروژه پست و خط انتقال و فوق توزیع توسط محمدحسن متولی‌زاده مدیرعامل توانیر در شهرستان اندیمشک به بهره‌برداری رسید.

از جمله پروژه‌های مهم شرکت برق منطقه‌ای خوزستان که در سی‌امین پویش هرهفته_الف_ب_ایران افتتاح شد، می‌توان به نصب ترانس دوم پست ۴۰۰ کیلوولت باغملک و افتتاح فاز اول پست‌های ۱۳۲ کیلوولت شیبان و شهید منجزی گتوند اشاره کرد.

ارزش سرمایه‌گذاری پروژه‌هایی که امروز در خوزستان افتتاح شد بیش از هزار میلیارد تومان است.

این دومین پویش  هرهفته الف ب ایران در خوزستان طی سال جاری است که در آن پروژه‌های شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به‌صورت رسمی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفتند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار