کد خبر: ۴۳۸۴۴
تاریخ انتشار : ۱۳:۵۵ - ۱۵ آذر ۱۳۹۹
با راه‌اندازی دبیرخانه الکترونیکی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، تهرانی‌ها می‌توانند مکاتبات اداری و درخواست‌های کتبی خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری به ادارات برق پایتخت، ثبت و پیگیری کنند.
به‌گزارش برق نیوز،  "مریم نامجو" مدیر دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت توزیع نیروی برق تهران‌بزرگ در این خصوص گفت: راه‌اندازی این دبیرخانه در راستای توسعه خدمات غیرحضوری و در مسیر تحقق اهداف دولت‌الکترونیک و با تلاش کارشناسان و متخصصان این شرکت، اجرایی شده و با استفاده از آن تمامی شهروندان تهرانی و همچنین دستگاه‌های اجرایی، قادر هستند بدون نیاز به مراجعه حضوری به دبیرخانه‌های شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، نامه‌ها و درخواست‌های خود را به صورت الکترونیکی، ثبت و یا پیگیری کنند.

"نامجو" اضافه کرد: تهرانی‌ها برای ثبت نامه‌های خود با مراجعه به پایگاه اینترنتی این شرکت به نشانی www.tbtb.ir بخش دبیرخانه الکترونیک، با پیوست کردن متن، درخواست خود و انتخاب عنوان گیرنده‌نامه، می‌توانند نامه خود را به واحد مربوطه، ارسال کنند و پس از تایید نامه، شماره دبیرخانه و تاریخ ثبت نامه مزبور برای آنان از طریق پیامک، ارسال خواهد شد.

وی ادامه داد: شخصیت‌های حقوقی، دستگاه‌ها و سازمان‌ها نیز می‌توانند به‌جای استفاده از دورنگار و یا ارسال فیزیکی‌نامه، مکاتبات اداری خود را از طریق همین سامانه به شکل الکترونیکی انجام داده و همچنین تمامی کاربران قادر هستند با درج شماره پیگیری دریافت شده در دبیرخانه الکترونیک، از گردش و آخرین وضعیت نامه خود، مطلع شده و پاسخ ارائه شده توسط واحد مربوطه را مشاهده، دریافت و چاپ کنند.

مدیر دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت توزیع نیروی‌برق تهران بزرگ با اشاره به تاثیرات مثبت طرح‌های گسترده انجام شده توسط این شرکت به منظور ارائه خدمات غیرحضوری و اثربخشی این اقدامات در کاهش مراجعات حضوری شهروندان و مبارزه با انتشار بیماری کرونا در پایتخت، از شهروندان تهرانی درخواست کرد از این پس، مکاتبات اداری خود در حوزه برق را نیز از طریق دبیرخانه الکترونیک، انجام داده و برای تسهیل کار‌های اداری خود و همچنین همراهی با کادر درمان کشور، از مراجعه حضوری به ساختمان‌های ستادی و مناطق برق خودداری کنند.

وی تاکید کرد: استفاده از این سامانه، صرفا به منظور دریافت مکاتبات اداری است و ارائه هرگونه خدمات غیرحضوری در خصوص خرید انشعاب و یا خدمات پس از فروش از طریق میز خدمت‌الکترونیک در پایگاه اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و یا اپلیکیشن "برق من" امکان پذیر است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار