کد خبر: ۴۳۸۵۳
تاریخ انتشار : ۱۳:۰۳ - ۱۶ آذر ۱۳۹۹
مشکلات پیمانکاران از سال‌های گذشته با عدم پرداخت مطالبات به علت بوروکراسی و تعلل واحد‌های مختلف بخصوص واحد مالی شرکت‌های برق منطقه‌ای بخصوص خوزستان شروع میشود به عنوان مثال عدم پرداخت صورت وضعیت نهایی پس از گذشت دو سال از تحویل موقت.مشکل بعدی برگزاری مناقصه بدون تامین مالی آن. لذا اگر هرچه سریعتر به داد پیمانکاران رسیدگی نشود صنعت برق با تعداد زیادی بیکاری و شرکت‌های سابقه دار، ولی ورشکسته مواجه خواهد بود.

با بینندگان برق نیوز، مشکلات پیمانکاران از سال‌های گذشته با عدم پرداخت مطالبات به علت بورکراسی و تعلل واحد‌های مختلف بخصوص واحد مالی شرکت‌های برق منطقه‌ای بخصوص خوزستان شروع میشود به عنوان مثال عدم پرداخت صورت وضعیت نهایی پس از گذشت دو سال از تحویل موقت.
 
مشکل بعدی برگزاری مناقصه بدون تامین مالی آن بخصوص از اوایل سال گذشته بطوری که یکی از پروژه‌ها در خوزستان در شهریور ۹۸ شروع و تا پایان سال علی رغم انجام بیش از ۸۰ درصد از کار بجر بخش قسط اول پیش پرداخت هیچگونه مبلغی بابت کارکرد به پیمانکار پرداخت نشد.
 
با شروع سال جدید و شیوع کرونا و تورم شدید پیمانکاران جهت جلوگیری از متضرر شدن با تامین مالی و نقدینگی کارگاه از طریق استقراض به امید پرداخت مطالبات از طرف کارفرما اقدام به ادامه کار نمودند، ولی متاسفانه صورت وضعیت‌ها و مبالغ روی هم انباشته شده و پیمانکار با حجم زیادی بدهی و تعهدات به کارمندان و پیمانکاران جز و تورم شدید و مبلغ زیادی طلب که روزانه با کاهش ارزش آن مواجع است دست و پنجه نرم میکند و تنها جواب کارفرما فعلا پول نداریم؛ و این مصداق بارز بی عدالتی ست که اگر پیمانکار در اجرای پروژه تاخیر داشته باشد بایستی جریمه شود، ولی در صورت عدم اجرای تعهدات توسط کارفرما فقط زمان پروژه تمدید خواهد شد؛ لذا اگر هرچه سریعتر به داد پیمانکاران رسیدگی نشود صنعت برق با تعداد زیادی بیکاری و شرکت‌های سابقه دار، ولی ورشکسته مواجه خواهد بود.
 
قسمت "با بینندگان" برای ارتباط نزدیکتر و انعکاس سوالات و درخواست‌های کاربران برق نیوز راه اندازی شده و سعی در ایجاد ارتباط نزدیک تری بین مدیران و مسئولان با مخاطبان و کاربران دارد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار