کد خبر: ۴۳۸۶۸
تاریخ انتشار : ۱۳:۱۰ - ۱۷ آذر ۱۳۹۹
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو از پایداری نسبی شبکه آبرسانی و برق مناطق سیل زده استان بوشهر با تلاش تیم‌های عملیاتی خبر داد.
به گزارش برق نیوز، میثم جعفرزاده  با اشاره به وضعیت مناطق سیل زده استان بوشهر، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش تیم‌های عملیاتی، خط انتقال روستا‌های دیلم و شهر امام حسن وصل شده و ایستگاه پمپاژ شهر دیلم نیز بر اثر سیلاب دچار آبگرفتگی شده بود وارد مدار شده است.

وی افزود: همچنین در شهرستان دشتستان آب همه روستا‌ها وصل شده و تنها یک روستا به نام بویری همچنان قطع است. فعالیت تیم‌های عملیاتی برای پایدار کردن شرایط آبرسانی این روستا همچنان ادامه دارد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو در خصوص آخرین وضعیت برق رسانی در مناطق سیل زده نیز گفت: عمده مشکلات برق در استان بوشهر برطرف شده و تنها سه روستا باقی مانده است که تیم‌های عملیاتی در منطقه در حال رفع عیب هستند.

جعفرزاده همچنین در مورد پایداری سد‌ها نیز اعلام کرد: در حال حاضر مشکل خاصی در این حوزه جود ندارد.

روز گذشته، بارش شدید باران در نقاط مختلف استان بوشهر موجب آبگرفتگی و انسداد مسیر‌ها و محور‌های مواصلاتی شد و متاسفانه در دشتستان با بیشترین میزان بارش دو کشته بر جای گذاشت و در شهرستان گناوه نیز موجب آبگرفتگی تخریب منازل شد.

همچنین در برخی از شهر‌های دشتستان مانند آبپخش، شبانکاره، وحدتیه و سعدآباد حجم بارش و سرازیر شدن آب باران باعث آبگرفتگی منازل و بروز مشکلاتی شد و در معابر شهری نیز بارش شدید گرفتار شدن خودرو‌ها و زیر آب رفتن کوچه‌ها و خیابان‌ها را به دنبال داشت.
منبع: ایسنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار