کد خبر: ۴۳۹۳۸
تاریخ انتشار : ۰۸:۲۰ - ۲۴ آذر ۱۳۹۹
معاون بهره برداری ودیسپاچینگ توزیع برق استان زنجان از سرقت منجر به فوت شبکه‌های برق استان زنجان خبر داد.
به گزارش برق نیوز،  پیام جوادی معاون بهره برداری ودیسپاچینگ این شرکت در گفتگو با روابط عمومی از سرقت منجر به فوت شبکه‌های برق استان زنجان خبر داد.

جوادی ضمن اشاره به اطلاع رسانی‌های گسترده در خصوص رعایت ایمنی و حرائم شبکه‌های توزیع برق بطور مستمر از طریق صداوسیما، شبکه‌های اجتماعی، مطبوعات وخبرگزاری‌ها در جامعه متاسفانه از عاقبت نافرجام سارقی که قصد سرقت تجهیزات شبکه‌های توزیع برق را داشت خبر داد.

وی در خصوص حادثه رخ داده گفت: بدنبال دریافت گزارش مردمی ازسوی مرکز دیسپاچینگ و فوریت‌های برق، مبنی بر برق گرفتگی یک فرد برروی سکوی ترانس ۲۰ کیلوولت، پرسنل واحد عملیات اموربرق غرب شهرستان زنجان بلافاصله با مراجعه به آدرس اعلام شده، و رویت شخص، که به هنگام سرقت کابل‌های خروجی از ترانس به سمت کنتور مشترکین، دچار برق گرفتگی منجر به فوت شده و در بالای سکوی ترانس معلق مانده، اقدامات لازمه را انجام دادند.

گفتنی است با حضور عوامل آتش نشانی، اورژانس، آگاهی و پلیس ۱۱۰، جسم بی جان فرد سارق از بالای ترانس پائین آورده شد و مسیر برقدار گردید.
 
برق جان سارق را گرفت
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار