کد خبر: ۴۳۹۵۶
تاریخ انتشار : ۱۰:۵۸ - ۲۵ آذر ۱۳۹۹
مدیرعامل شرکت توانیر از آغاز دومین عملیات سراسری بازسازی شبکه‌های توزیع برق کشور با محوریت اصلی اصلاح روشنایی معابر و با هدف کاهش مصرف سوخت در فصل سرد سال خبر داد.

به‌گزارش برق نیوز، "محمدحسن متولي زاده" با اعلام اين خبر گفت: بر اساس برنامه‌ريزي صورت گرفته كه از ماه گذشته آغاز شده است، در پنجشنبه و جمعه آخر هرماه، برنامه تعميرات و بازسازي شبكه‌هاي توزيع برق در سراسر كشور به صورت همزمان انجام مي‌شود.

متولي زاده با بيان اين كه در برنامه ماه گذشته شبكه‌هاي توزيع برق به طولي معادل فاصله تهران تا بندرعباس تعمير و بازسازي شد، خاطرنشان كرد: در اين دوره از تعميرات که پنجشنبه 27 آذرماه شروع می‌شود، فرايند اصلاح روشنايي معابر معابر اصلي شهرها و جاده‌هاي بين شهري آغاز خواهد شد.

مديرعامل توانير با اشاره به اين كه اصلاح روشنايي با چنين ظرفيتي معادل ايجاد يك نيروگاه مجازي به بزرگي 500 مگاوات است، اضافه كرد: اصلاح روشنايي معابر كه فرايند اجرايي آن به صورت سراسري در كشور آغاز مي‌شود، مي‌تواند آثار خود را در كوتاه مدت به صورت كاهش مصرف سوخت نيروگاه‌ها نمايان سازد.

مديرعامل توانير با بيان اين كه بر اساس برنامه‌ريزي صورت گرفته فازهاي بعدي تعميرات و بازسازي شبكه‌هاي توزيع برق كشور در پنجشنبه و جمعه آخر ماه‌هاي پيش‌رو ادامه خواهد يافت، در خصوص اهميت اجراي اين برنامه‌ها گفت: انجام اين كار با توجه به در پيش بودن زمستان و احتمال بروز بحران‌هاي طبيعي مانند بارش باران، برف، سيل و... بسيار با اهميت است و مي‌تواند باعث افزايش پايداري شبكه از طريق مقاوم سازي، كاهش مدت زمان رفع مشكلات و به مدار آمدن مجدد شبكه در زمان وقوع بحران شود.

بر پايه اين گزارش، از اين پس هموطنان در سراسر كشور مي‌توانند مشكلات و خرابي‌ شبكه‌هاي توزيع را از طريق "اپلكيشين برق من" يا شماره 121 اعلام كنند.
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
0
0
سلام
فکر می کنم اصلاح روشنایی معابر جاده های بین شهری از وظایف وزارت نیرو نیست از وظایف وزارت راه و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است .
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
0
2
اصلاح می کنید یا می خواهید خاموش کنید ؟؟؟
روشنایی معابر موجود بر اساس طرح های ارائه شده که با حداقل استانداردهای موجود احداث و بهره برداری می شود ، از متن چنین برمی آمد گویا می خواهند خاموش کنند تا ۵۰۰مگاوات سیو انرژی نمایند ، بخدا این راه حل نیست ، روشنایی معابر از استاندارد خارج و باعث ایجاد سایه و .... میشه اونوقت تصادف و ... افزایش می یابد ، یک نفر هم از قِبَل این طرح آسیب ببیند مشمول الذمه هستید ، متاسفانه کارهای روزمره و روتین وبراساس استاندارد تعریف شده خود توانیر تبدیل شده متاسفانه به شوآف ، یکی به این برادر بفرماید تعمیرات و بازدید شبکه سالی دو بار جزو دستورالعمل و برنامه شرکتهاست ، رفع افت ولتاژ ، کاهش طول خطوط و .... همه وظیفه شرکت توزیع بصورت روتین و مستدام می باشد ، متاسفانه کار معاونت هماهنگی توزیع شده نمایش نامه نویسی شوآف هایی برای کارهای روزمره و مسئولین بالاتر هم غافل و ... اینجوری میشه که از دنیا عقب می مانیم بجای ارائه شبکه توزیع هوشمند ، سواد و دانش مان قفل شدت روی کارهای سرسبمبانی
حیف نبود دکتر حقی فام که مسائل روز را در توزیع ها سیاست گذاری کرد از IOT و .... رسیدیم به خاموشی روشنایی معابر آن هم با بوق و کرنا
بخدا همکاران می خندند بکار شما
انگیزه های که ما را به سمت شبکه توزیع هوشمند و ... هدایت می کرد از بین نبرید ، لطف نمایید یک سری مطالب خوب و بروز برای مدیریت مصرف در زمان دکتر حقی فام تهیه شده بود مراجعه نمایید بد نیست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America
داداش خودت را ناراحت نکن ، تازه متن این شوآف و در واقع نمایشنامه نویسش هم خود ایشان نیستند بلکه از آن آقای آشتیانی و شرکتش است ، که البته کلیه طرح ها و حتی برنامه معاونت هماهنگی برای همین پست هم توسط ایشان نگاشته شده است با هزینه های هنگفت و قراردادهای مشاوره آنچنانی از جیب بیت المال و شرکت‌های توزیع
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
0
1
شکاف عمیق بین نیاز و سطح دسترسی مردم به خدمات برق و اپلیکیشن های فوق حرفه ای. توانیر در این سالها فقط تلاش کرده هر چه توان دارد خودش را از مردم دور کند. همه ی برنامه های توانیر در این سالها بدون امکان دسترسی و سطح دسترسی مردم طراحی و اجرا شده و اگر عملکرد و نتایج همه ی ان برنامه ها و اجراها راست ازمایی شود ناکامی های زیادی را بر روی میز توانیر خواهد گذاشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
0
2
واقعا باید تأسف خورد که مدیر نالایقی در مسند دفتر نظارت بر توزیع نشسته اند و با نمایش های بیهوده، کارهای روتین توانیر را به عنوان نوآوری بیان می کنند. بماند که چه حق هایی رو برای اخذ این مسند ضایع کردند و چه حرمت هایی شکستند.
خدا شاهد و ناظر همه اعمال انسان هاست...
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
0
1
یک درمیان کردن چراغ های معابر یا اصلاح معابر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار