کد خبر: ۴۳۹۵۷
تاریخ انتشار : ۱۱:۰۳ - ۲۵ آذر ۱۳۹۹
بهره‌برداری از پروژه‌های برقی استان سمنان، با حضور وزیر نیرو و در قالب سی و دومین هفته پویش هرهفته_الف_ب_ایران، در سه سطح انتقال، فوق توزیع و توزیع آغاز شد.

به‌گزارش برق نیوز ، امروز سه‌شنبه همزمان با سی و دومین هفته پویش هرهفته_الف_ب_ایران و از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس، بهره‌برداری از ۳ پروژه شرکت برق منطقه‌ای سمنان شامل احداث پست ۶۳ کیلوولت امیرکبیر سمنان با اعتباری معادل ۲۶۵ میلیارد ریال، بهینه سازی پست ۶۳ کیلوولت شهید کریمی شاهرود با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال و پروژه واریانت خط ۴۰۰ کیلو ولت شاهرود – علی آباد با سرمایه‌گذاری ۱۹ میلیارد ریالی آغاز شد.

همچنین در قالب این برنامه، پروژه‌های شرکت‌های توزیع برق استان سمنان شامل "توسعه و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع برق"، شامل ۲۵ کیلومتر احداث شبکه، ۲۴ کیلومتر اصلاح شبکه و بهسازی ۱۱۱ دستگاه پست توزیع با افزایش قدرت هفت هزار و ۲۵۵ کیلوولت آمپربه بهره‌برداری رسید.

بر پایه این گزارش، برق‌رسانی به کلاته میرزا از توابع شهرستان شاهرود با اعتبار هشت میلیارد ریال نیز، دیگر پروژه‌ای است که امروز با دستور وزیر نیرو افتتاح شد.

برای اجرای این پروژه‌ها در مجموع مبلغ ۱۹۶ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال توسط شرکت توزیع برق سمنان سرمایه‌گذاری شده است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار