کد خبر: ۴۴۰۳۴
تاریخ انتشار : ۱۱:۳۰ - ۰۲ دی ۱۳۹۹
سه پروژه انتقال و فوق توزیع برق در شهرستان مرزی و بندری آستارا با سرمایه‌گذاری ۱۰۰۰ میلیارد ریال و با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو در سی و سومین هفته از پویش هرهفته_الف_ب_ایران افتتاح شد.
به‌گزارش برق نیوز،  "بهمن داراب زاده" مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در این رابطه گفت: شهرستان مرزی و بندری آستارا به علت داشتن مرز گمرکی، بندر تجاری و بازارچه مرزی از اهمیت استراتژیکی برخوردار است و توسعه این شهرستان بسیار مهم و ضروری است.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای ۷ نفر به صورت مستقیم و برای ۱۰۵ نفر به صورت غیر مستقیم در شهرستان آستارا در استان گیلان اشتغال‌زایی به وجود خواهد آمد، افزود: این پروژه‌ها با هدف برق‌رسانی پایدار و مطمئن و افزایش قابلیت اطمینان شبکه به‌خصوص در زمان پیک بار شبکه و سایر شرایط اضطراری امروز با دستور وزیر نیرو از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شدند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: پروژه پست ۶۳.۲۰ کیلوولت مسکن مهر آستارا، پروژه توسعه پست ۲۳۰.۶۳ کیلوولت آستارا و پروژه خط کابلی ۶۳ کیلوولت دو مداره تغذیه کننده پست مسکن مهر آستارا از جمله پروژه‌هایی است که در چارچوب سی‌و‌سومین هفته از پویش هرهفته_الف_ب_ایران در استان گیلان افتتاح شدند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار