کد خبر: ۴۴۰۵۶
تاریخ انتشار : ۱۱:۳۳ - ۰۴ دی ۱۳۹۹
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: مستنداتی مبنی بر استفاده از مازوت در نیروگاه شازند منتشر شده است.
به‌گزارش  برق نیوز، احمد سجادی ظهر امروز در نشست کارگروه تخصصی امور اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان مرکزی با اشاره به اینکه ریه مردم نباید محلی برای نگهداری مازوت باشد اظهار داشت: به تازگی مستنداتی مبنی بر استفاده از مازوت در نیروگاه شازند منتشر شده که متاسفانه برای مردم و شهر خطرناک است.

سجادی خاطرنشان کرد: در هفته اخیر مردم شهر اراک از آلودگی هوا و دی‌اکسید گوگرد به خاطر استفاده نیروگاه از مازوت رنج می‌برند و قطعا شرایط موجود حق مردم شهر اراک نبوده و این آلودگی ممکن است که تلفات ناشی از بیماری کرونا را تا ۱۰ درصد افزایش دهد و باید به آلودگی هوا و رفع مشکل توجه ویژه‌ای شود.

وی افزود: در سال‌های گذشته توقف استفاده از مازوت مردم را خوشحال کرد، اما به تازگی مستنداتی مبنی بر استفاده از مازوت توسط نیروگاه منتشر شده که قطعا برای مردم و شهر بسیار خطرناک است.
منبع: تسنیم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار