کد خبر: ۴۴۰۶۵
تاریخ انتشار : ۱۲:۵۴ - ۰۶ دی ۱۳۹۹
مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان گفت: به طور کلی ۴۰ روستا با تعداد ۴۴۷ خانوار و با اعتبار ۳۶۵ هزار و ۵۷۰ میلیون ریال با پویش" الف ب ایران" تا پایان سال جاری در خوزستان برق‌دار می‌شوند.

به گزارش برق نیوز، علی خدری  با تشریح برنامه‌های پویش "الف ب ایران" اظهار کرد: بر اساس برنامه‌های این پویش، کار برق‌رسانی به ۴۰ روستا در دستور کار قرار دارد که تا پایان سال به صورت هفتگی انجام می‌شود.

وی با بیان این که این برنامه در چهار هفته در هر ماه اجرا می‌شود، افزود: در هفته سوم و چهارم آذرماه به روستا‌هایی از شهر‌های هویزه و گتوند و اندیکا با جمعیت ۲۸ خانوار برق‌رسانی انجام شد.

خدری تصریح کرد: پنج روستا با جمعیت ۱۹ خانوار نیز در شهر‌های اندیمشک، سردشت دزفول و مسجدسلیمان در دی‌ماه برق‌رسانی خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان بیان کرد: برق‌رسانی به ۱۰ روستا نیز در چهار هفته بهمن ماه در دستور کار شرکت توزیع است که شامل چهار روستا در اندیکا، یک روستا در مسجدسلیمان، یک روستا در اندیمشک و دو روستا در لالی است و در این روستا‌ها مجموعا ۱۰۲ خانوار در این مناطق سکونت دارند.

خدری با بیان این که ۳۰۰ خانوار در ۲۲ روستا نیز در اسفندماه امسال برق رسانی می‌شوند، گفت: هشت روستا در ایذه، دو روستا در دزفول، شش روستا در اندیکا، سه روستا در لالی و سه روستا در اندیمشک در این برنامه قرار دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان خاطرنشان کرد: به طور کلی ۴۰ روستا با تعداد ۴۴۷ خانوار و با اعتبار ۳۶۵ هزار و ۵۷۰ میلیون ریال با پویش" الف ب ایران" تا پایان سال جاری در خوزستان برق‌دار می‌شوند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار