کد خبر: ۴۴۰۷۱
تاریخ انتشار : ۰۸:۵۹ - ۰۷ دی ۱۳۹۹
مدیرعامل شرکت برق حرارتی بر لزوم بومی‌گزینی در پروژه نیروگاه دوکوهه اندیمشک تاکید کرد و گفت: مهم‌ترین اولویت برای این طرح باید توجه به بومی‌گزینی و استفاده از نیروهای متخصص شهرستان اندیمشک باشد.
به‌گزارش برق نیوز، مدیرعامل شرکت برق حرارتی گفت: واحد گاز نیروگاه کلاس اف دوکوهه اندیمشک به ظرفیت ۳۰۷ مگاوات سال آینده وارد مدار می‌شود.

"محسن طرزطلب" در جریان بازدید از نیروگاه سیکل‌ترکیبی دوکوهه اندیمشک با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای سیاست‌های صنعت برق کشور، این نیروگاه ۴۵۱ مگاواتی با برخورداری از یک واحد گازی و یک واحد بخار احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: این پروژه دومین نیروگاه از مجموعه نیروگاه‌های کلاس اف راندمان بالای ایران است که با سرمایه‌گذاری دولتی در حال احداث است.

طرزطلب حجم سرمایه‌گذاری در این پروژه را ۲۰۰ میلیون یورو برشمرد و افزود: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته واحد گاز این نیروگاه سال آینده و واحد بخار آن نیز سال ۱۴۰۱ وارد مدار خواهد شد.

مدیرعامل برق حرارتی با تاکید بر اینکه روند اجرای پروژه تا پایان سال سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت، ادامه داد: تامین بخشی از نیاز‌های شبکه و بهبود پایداری برق منطقه، افزایش متوسط راندمان نیروگاه‌های حرارتی و صرفه‌جویی در مصرف سوخت، کاهش آلاینده‌های زیست محیطی و استفاده از امکانات داخلی و ساخت داخل تجهیزات از جمله اهداف این پروژه است.
 
طرزطلب با تاکید بر بومی گزینی در این پروژه گفت: مهمترین اولویت برای این طرح باید توجه به بومی گزینی و استفاده از نیرو‌های متخصص شهرستان باشد و شایسته نیست در این پروژه از نیرو‌های غیر بومی استفاده شود مگر در شرایطی که نیروی متخصص در شهرستان موجود نباشد.

فرماندار و نماینده مردم اندیمشک هم در نشست‌هایی با طرزطلب خواستار تسریع در روند اجرای پروژه و بومی گزینی در استخدام‌های این نیروگاه شدند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار