کد خبر: ۴۴۰۹۷
تاریخ انتشار : ۰۹:۱۶ - ۰۹ دی ۱۳۹۹
با ابلاغ حکمی از سوی معاون برق و انرژی وزیر نیرو، یکی از مدیران شرکت برق منطقه‌ای سمنان به عنوان ضابط قضایی صنعت برق معرفی گردید.
به گزارش برق نیوز، با ابلاغ حکمی از سوی معاون برق و انرژی وزیر نیرو، یکی از مدیران شرکت برق منطقه‌ای سمنان به عنوان ضابط قضایی صنعت برق معرفی گردید.

در حکمی که از سوی همایون حائری، معاون برق و انرژی وزیر نیرو به  مجید خطیبی، مدیر دفتر تحقیقات و کنترل کیفیت تجهیزات شرکت برق منطقه‌ای سمنان ابلاغ گردیده، آمده است: " بنا به پیشنهاد شرکت مدیریت انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و در اجرای تبصره «۲» ماده «۱۰» قانون سازمان برق ایران و تبصره «۲» ماده واحده قانون استقلال شرکت‌های توزیع نیروی برق، به موجب این ابلاغ برای مدت دو سال به شما مأموریت داده می‌شود که به منظور تعقیب متخلفین از مقررات قانون مذکور و آئین‌نامه‌های اجرایی مربوطه در استان سمنان مراقبت و نظارت لازم را معمول و در صورت مشاهده تخلف از قانون فوق‌الذکر و مقررات مربوط گزارش امر را جهت تعقیب و رسیدگی به دادسرای مربوطه ارسال دارید تا طبق بند «ب» ماده «۲۹» قانون آئین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امور کیفری از طرف مراجع قضایی نسبت به تعقیب متخلفین اقدام لازم به عمل آید.

گفتنی است ضابطین قضایی صنعت برق، بمنظور ساماندهی، نظام‌مند نمودن و ایجاد وحدت رویه و استفاده از ظرفیت قانونی سازمان برق ایران جهت برخورد با جرایم خاص صنعت برق، بویژه پدیده ناهنجار مراکز غیر قانونی استخراج رمز ارز، به فعالیت مشغول گردیده اند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار