کد خبر: ۴۴۰۹۹
تاریخ انتشار : ۱۱:۰۴ - ۰۹ دی ۱۳۹۹
شرکت برق منطقه‌ای تهران، بر اساس ابلاغ شرکت توانیر مبنی بر محدودیت‌های ایجاد شده در تامین سوخت نیروگاه‌های کشور در طول زمستان امسال و به منظور جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در تامین برق شبکه سراسری، طی نامه‌ای از مشترکان فوق توزیع خود خواست با کاهش حداقل ۱۰ درصدی انرژی مصرفی روزانه خویش به صورت شناور در این امر ضروری همکاری کنند.
به‌گزارش برق نیوز، "بختیار ظهوری زنگنه" معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای تهران برهمین اساس طی نامه‌ای از مشترکان بزرگ این شرکت از جمله صنایع بزرگ فولاد، سیمان، خودروسازی و ... به عنوان مراکز عمده مصرف انرژی، ضرورت مدیریت و کاهش بار مصرفی خویش در طول زمستان سال جاری را خواستار شد.

در این نامه آمده است: مشترکان یاد شده به منظور کاهش حداقل ۱۰ درصدی انرژی مصرفی روزانه خود در طول هر یک از روز‌های دی ماه سال جاری و به صورت شناور بر اساس جدول ارسالی اقدام کنند.

ظهوری زنگنه در پایان این نامه یادآور شده است: نتایج همکاری مشترکان به شرکت توانیر ارسال خواهد شد و پاداش در نظر گرفته شده همکاری در این طرح نیز محاسبه و متعاقبا پرداخت خواهد شد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار