کد خبر: ۴۴۱۲۵
تاریخ انتشار : ۱۰:۵۵ - ۱۳ دی ۱۳۹۹
معاون هماهنگی توزیع توانیر با بیان اینکه مدیریت انرژی مهمترین برنامه وزارت نیرو است،گفت: ۱۸۴ میلیارد تومان پاداش به مشترکان خانگی کم مصرف برق در سال جاری تعلق گرفت و این در حالیست که سال گذشته این میزان پاداش ۱۰۶ میلیارد تومان بوده است.

به‌گزارش برق نیوز، معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: ۱۸۴ میلیارد تومان پاداش به مشترکان خانگی کم مصرف برق در سال جاری تعلق گرفت و این در حالیست که سال گذشته این میزان پاداش ۱۰۶ میلیارد تومان بوده است.
 
"غلامعلی رخشانی مهر" در حاشیه نشست با مدیرعامل و کارکنان توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان اظهار داشت: همچنین مشترکان کم مصرف بخش کشاورزی و صنعتی ۴۸۱ میلیارد تومان پاداش دریافت کردند که این رقم سال گذشته ۳۵۰ میلیارد تومان بوده است.

وی بیان کرد: مشترکان برق در بخش‌های صنعتی، کشاورزی، اداری، تجاری و خانگی می‌توانند با مشارکت در طرح‌های مدیریت مصرف برق از پاداش خوش مصرفی بهره‌مند شوند.

معاون هماهنگی توزیع توانیر با بیان اینکه مشترکان برق خانگی در صورتی که مصرف خود را در فصل زمستان کاهش دهند از مشوق‌های صنعت برق برخوردار خواهند شد، افزود: با توجه به اینکه همواره در روز‌های سرد سال، مصرف سوخت گاز افزایش پیدا می‌کند، به‌منظور جلوگیری از ایجاد اختلال در حوزه انرژی، صنعت برق برای تشویق مردم به کاهش مصرف که تاثیر آن در کاهش مصرف سوخت نیروگاه‌ها است مشوق‌هایی را که تابستان ارائه می‌کند در زمستان نیز در نظر گرفته است.

رخشانی مهر در ادامه به طرح برق امید اشاره کرد و اظهار داشت: طرح برق امید، با هدف تغیر نگرش مصرف کنندگان بخش خانگی به استفاده صحیح از منابع انرژی و حفظ محیط زیست با استفاده از ساز و کار‌های تشویقی و بازدارنده است.

وی ادامه داد: در این طرح مشترکان به سه دسته مشترکان کم مصرف، خوش مصرف و پرمصرف تقسیم می‌شوند و برای هر دسته متناسب با منطقه جغرافیایی، الگوی مصرف برق تعیین می‌شود که مشترکان برق به تناسب مشارکت در این طرح از مزایای تشویقی شامل تخفیف تا ۱۰۰ درصد تعرفه برق بهره‌مند می‌شوند.

معاون هماهنگی توزیع توانیر با بیان اینکه مدیریت انرژی مهمترین برنامه وزرات نیرو است، افزود: سال ۹۸ و ۹۹ را بدون خاموشی گذراندیم و ۵ هزار و ۶۰۰ مگاوات با مدیرت انرژی و مدیریت بار تامین برق انجام شد.

وی اظهار داشت: با همکاری مردم، صنایع و کشاورزی نیروگاه مجازی در حوزه صنعت برق تشکیل و حدود پنج میلیارد یورو اعتبار صرفه‌جویی شد.

در ادامه، "خلیل عوض زاده" مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان افزود: ۱۱۰ هزار مشترک خانگی کم مصرف این استان در دوره قرائت آبان و آذر ماه سال جاری از تخفیف ۱۰۰ درصدی صورتحساب برق برخوردار شدند.

وی ادامه داد: طرح برق امید فرصت مناسبی برای همه مشترکان ایجاد می‌کند که مصرفشان را کم کرده و از تخفیف ۱۰۰ درصدی بهای برق برخوردار شوند.

عوض زاده با بیان اینکه سیستان و بلوچستان در طول سال از محدوده زمانی مختلف مناطق گرمسیری برخوردار است افزود: شهرستان‌های چابهار، نگور، کنارک از ابتدای فروردین تا پایان آذر، شهرستان‌های نیکشهر، فنوج، قصرقند، بنت و اسپکه از اول فروردین تا پایان مهر، شهرستان‌های ایرانشهر، دلگان، سرباز، راسک، بزمان، زابل، هیرمند، زهک، نیمروز و هامون از اول فروردین تا پایان شهریور جزو مناطق گرمسیری یک قرار می‌گیرند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان ادامه داد: شهرستان‌های جالق، سیرکان و ایرندگان از اول خرداد تا پایان مرداد جزو مناطق گرمسیری ۲، میرجاوه، کورین، نصرت آباد، سراوان، سیب و سوران و مهرستان از اول خرداد تا پایان مرداد، نیکشهر، فنوج، قصرقند، بنت و اسپکه ماه‌های فروردین، آبان و آذر، سرباز و راسک ماه مهر جزو مناطق گرمسیری سه و شهرستان‌های زاهدان و خاش از اول خرداد تا پایان مرداد جزو مناطق گرمسیری چهار قرار می‌گیرند.

عوض زاده تصریح کرد: مشترکان برق با نصب اپلیکیشن برق من می‌توانند از وضعیت تعرفه‌ای شهرستان و مصرفی خود در طرح برق امید اطلاع پیدا کنند.
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
0
1
غرب مازندران را چرا بیخیال شدید. بفکر ما باشید که اسیریم.
علیرضا
|
United States of America
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
2
2
یک مانور بزار به همین نام
چه نیاز به برنامه و ... است ، تو برنامه بلد بودی اوضاع سیستان این نبود
وزارت نیرو اگر برنامه داشت امثال تو اونجا جایت نبود ،
همون حد مدیریت شهرستان زیادیت است
پس لطف کرده حرف برنامه را نزن
ناشناس
|
Japan
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
2
3
شماها چقدر نا انصاف هستین
آخه چه انتظاری دارین از ایشون ، لطفا انتظارات خود را در حد همون وضعیت سیستان و بلوچستان تعریف کنید
حالا یه اتفاقی افتاده ایشان در آن جایگاه نشستند دلیل نمی شود کارکرد و سوادشان هم پیشرفت کرده و رشد کرده باشد
بجانم همین آرایش موهاش را عوض کرده خودش خیلی پیشرفت است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
3
1
زر مفت نزن آقاي عليرضا ،من نميدونم چرا هر آدم غير كارشناس كه نمي تونه شلوارش رو بالا بكشه به خودش جرات ميده در مورد چيزايي كه هيچ تخصصي نداره اظهارنظر كنه
پاسخ ها
ناشناس
| Japan
ببخشید کاش شما بجای گفتن “ زر مفت “ و “ بالاکشیدن شلوار “ و “ آدم غیر کارشناس “ دو تا از برنامه های که ایشان اجرا کردند و تحول و بهبودی در سیستم بوجود آوردند را می فرمودید ، ما همگی بی سواد ، ما همگی از پشت کوه اومدیم و بلد هم نیستیم شلوارمان را بالا بکشیم ، شمای کارشناس و باسواد و همیشه دست به شلوار بفرمایید، کدوم برنامه ، ایشان قبلا یه برنامه برای این پست تهیه کرده بودن که آنهم توسط شرکت آریانا ( آقای آشتیانی ) نوشته شده بود که حتی خودش نخونده بوده ، چون روی برخی برگه هاش آرم آریانا باقی مانده بود البته هزینه اش هم توسط شرکت توزیع سیستان و بلوچستان پرداخت شده بود
برنامه های ایشان :
مانور خاموشی معابر
۲- مانور تعویض مقره
۳- مانور تعمیرات ترانس
۴- مانور .....
۵- برنامه حذف مدیران قوی و باسواد و گذاشتن افراد ضعیف و حرف گوش کن در حد خودش ( نظریه انفجار ابله ها)
بخدا زشت است چهره یک شرکت به عظمت توانیر را به سخره بگیری
این مانورها برای بخشداران و دهیاران سیستان خوش می آید ، چون کلمه دهن پر کن مانور رویش است
اینا همه زر مفت شما ببخشید جناب کارشناس
مطمئنا با رفتن ایشون شما هم می روید ، پسرش هم می رود ، می روید به همانجایی که بدنبالش آمدید ، فقط مواظب خودتان باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
4
1
ببين آقاي ناشناس آب رو بريز همونجا كه مي سوزه ضمنا جهت اطلاع آدم بي سوادي مثل شما كه اينقد شعور نداري در مورد آدمي كه اظهارنظر ميكني تحقيق كني بايد بگم جناب مهندس رخشاني مهر كارشناسي و كارشناسي ارشدشون رو از تهران گرفتند تو هم جرات كن بيا بگو مدركت چيه و از كجا گرفتي،البته اگه اونقد مرد باشي كه راست بگي
پاسخ ها
ناشناس
| Japan
ما دلمان می سوزه ، پسر خوب و باسواد
دلمان می سوزه به حال مردمی که مجبورن بخاطر بی تدبیری برخی در زمستان برق شان قطع می شود و پکیج شان خاموش
دلمان می سوزه بخاطر مردمی که گول شعارهای تو خالی ایشان را خوردند و به امید برق پایدار بودند
دلمان می سوزه برای صنعت گری که با نام مدیریت مصرف برق کارخانه اش را در تابستان و الان هم بنام کمبود گاز خاموش کردند
دلمان می سوزد برای مقام عالی کشور به امید سخنان امثال ایشان شعار سال جهش تولید فرمودند اما در سایه بی تدبیری و کم سوای ( منظورم مدرک نیست ) امثال ایشان برق صنایع روزی برای گرمای تابستان و روزی برای سرمای زمستان و گاهی به بهانه مازوت قطع می شود و کشاورزانی که در موقع فصل کشت برق شان قطع می شود و اینجوری چرخهای صنایع و تولید از حرکت می ایستد
دلمان می سوزد به حال کارکنان بخش توزیع که سردمدارش ایشان هستند در حالی که همه کارکنان از افزایش ۵۰٪ سال قبل بهره بردند و اونا بخاطر عدم مدیریت و ... ایشان مجبورن تاوان آنرا در این گرانی بپردازند


در آخر دلمان می سوزد برای امثال شما ، که خود اظهار نظر می کنی در مورد آنچه نمی دانی و نمی شناسی “ شعور نداری “ ، “ بی سواد “ ، “ جرات نداری “
منم لیسانس و فوق لیسانس و دکترا دارم ولی نه از عباسپور ( که موقع ایشان معمولا آدم های که از دولتی قبول نمی شدند از مجتمع ها و بورسیه ها انتخاب می کردند ) بلکه از یک دانشگاه دولتی تهران ، دلمان می سوزد برای دوستانی مثل حضرتعالی که بجای نگاه درست با تعصبی کور کورانه چنین دست می زنند طرف که تا دیروز اعتماد به نفس حتی راه رفتن در توانیر را نداشت فکر می کند واقعا چیزیش بوده و خود بی خبر ، به والله این دفاع نیست این به خود ایشان هم ظلم است ، مردم خوب و بد را بهتر از امثال شمای باسواد و ما بی سواد بی جرات و بی شعور می دانند
متاسفانه این جرات هم از همکاران و همگی از زمانی گرفته شد که کار اصلی و خیلی چیزهای مهم را ول کردند و افتادند به شکایت و آی پی پیدا کردن
ضمنا ادب مرد به زدولت اوست
احمدی
|
Singapore
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
2
1
خسته نباشی دلاور

جا دارد اینجا یه خسته نباشید بگیم به خدمت آقای مهندس رخشانی مهر و سایر مدیران عالی توانیر ، بخاطر این مدیریت انرژی و برنامه شان ، شاهکار کردین
آبروی صنعت برق را به فنا دادید ، بخدا گند زدین به تمام تلاش کارکنان صنعت برق ، این بود برنامه شما ؟ این بود مدیریت انرژی تان
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار