کد خبر: ۴۴۱۴۵
تاریخ انتشار : ۱۴:۳۶ - ۱۴ دی ۱۳۹۹
مدیرکل حراست شرکت توانیر در مراسم تکریم و معارفه مدیر حراست توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این استان از ظرفیت و پتانسیل‌های بسیاری برخورداراست که آن گونه که باید به آن توجه نشده است.
به گزارش برق نیوز، سید محمد محبی  در مراسم تکریم و معارفه مدیر حراست توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این استان از ظرفیت و پتانسیل‌های بسیاری برخورداراست که آن گونه که باید به آن توجه نشده است.

وی با بیان اینکه حوزه حراست برای همراهی و همکاری کردن است ادامه داد: باید همواره به دنبال تعامل، همکاری و اصلاح یکدیگر بوده و از نگاه حذفی به یکدیگر پرهیز کنیم.

مدیرکل حراست شرکت توانیر با بیان اینکه یک فعالیت زمانی به نتیجه می‌رسد که به صورت جهادی انجام شود افزود: خدمت کردن در استان پهناور سیستان و بلوچستان با توجه به شرایط اقلیمی خاصی که دارد، دارای اجر الهی است.

مشاور مدیر کل حراست وزارت نیرو در ادامه این نشست اظهار داشت: مدیری موفق است که بتواند به صورت جهادی، متعهدانه، دلسوزانه و میدانی فعالیت کند.

محمد خورشیدی اظهار داشت: نگاه به گذشته، بررسی حال و نگاه به آینده سه اصل مهم مدیریتی است که نیاز است مدیران به آن توجه کنند.

وی تصریح کرد: در حوزه توسعه و سرویس شبکه‌های توزیع برق، پیوست‌های امنیتی و سایبری آن نیز مورد توجه قرار گرفته و حتما انجام شود.

مدیر کل حراست سیستان و بلوچستان در ادامه این نشست اظهار داشت: حراست یکی از بخش‌های مهم نظام جمهوری اسلامی ایران است و به عنوان پشتوانه‌ای محکم برای یک مدیر محسوب می‌شود.

آقای گلزاده بیان کرد: توجه به رضایتمندی مردم و جلوگیری از فساد اقتصادی از جمله موضوعات مهم در حوزه حراست است.

وی ادامه داد: سیر کارکرد شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان صعودی بوده و تلاش‌های بسیاری توسط پرسنل این اداره در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در ادامه این نشست اظهار داشت: حوزه حراست هر سازمان قلب تپنده و پشتوانه‌ای محکم برای حفظ یک سازمان است.

خلیل عوض زاده به سه نقش هشدار دهنده، هدایت کننده و جدا کننده حوزه حراست اشاره کرد و افزود: حوزه حراست به عنوان یک مشاور امین در کنار مدیر سازمان برای تصمیم و برنامه ریزی صحیح و منطقی، انتصاب‌های شایسته و همچنین صیانت از حقوق شهروندی است.

وی ادامه داد: علی رغم مشکلات فراوان این استان مانند باد، گرما، مساحت جغرافیایی زیاد، تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که مردم همواره از برق پایدار و مطمئن برخوردار باشند.

​مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا در کشور مشکلات و محدودیت‌هایی را به وجود آورد، اما پرسنل این شرکت با کار شبانه روزی نگذاشتند حتی یک دقیقه برق مراکز درمانی این استان قطع شود.

در پایان این مراسم با اعطای لوح سپاس از زحمات احمد علی اصغری مقدم مدیر اسبق دفتر حراست و امور محرمانه این شرکت تقدیر و مهدی مرعشی به عنوان مدیر جدید این دفتر معرفی شد.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عمار
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
چند سوال اساسی داشتم و خواهش میکنم برق نیوز از مقامات توانیر و وزارت نیرو پیگیری کند :
۱ - چرا در اکثر قریب به اتفاق شرکت های توزیع و برق منطقه ای مدیران عامل تغییر کردند و یا برایشان فراخوان جذب مدیر عامل گذاشتند ولی در توزیع شهر اصفهان و توزیع استان و برق منطقه ای اصفهان اصلا سکون و عدم تغییر دیده میشود گویا اصفهان خودمختاره !!!
۲ - حتی در اکثر شرکت ها در برق نیوز میخوانیم معاونین و مدیران ارشد و میانی به حکم مدیر عامل تغییر میکنند ولی بویژه در توزیع شهرستان اصفهان با مدیریت پیرپیران و شرکا !!! تا مدیر بازنشست نشود خبری از تغییر نیست یا اینکه مورد غضب پیرپیران اگر بود عوض میشود که اصولا نیست!
۳ - طبق قانون ابلاغی مجلس گذشته به همه ارگان های دولتی و نیمه دولتی مبنی بر اینکه همه نیروهای شرکتی باید کلا تعیین تکلیف شوند و یا رسمی شوند و یا بروند در توزیع پیرپیران این قانون مهم ابلاغی بایگانی شده و فقط تعداد معدودی نورچشمی را میخواهند مخفیانه و بدون رعایت ضوابط قانون ابلاغی رسمی کنند و کلا در شرکت ما سیاست این هست که نیروها تا شرکتی باشند بهتر و بیشتر کار میکنند و لذا در شرکت ما ب عکس دیگر توزیع ها نیروهای شرکتی خیلی بیشتر از رسمی هستند !!!!!
در کل خواهشمند موارد فوق را بویژه در توزیع برق شهرستان اصفهان با مدیریت پیرپیران و شرکا بطور ویژه حتی از پرسنل زحمتکش شرکتی این شرکت و مقامات توانیر و وزارتخانه پیگیری اساسی کنید و ما نیروهای خدوم‌ را دریابیدددددددددد.
سپاس فراوان
مهين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
0
0
وااااي ايشون كه رييس باند... هست شده رييس حراست
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار