کد خبر: ۴۴۱۴۹
تاریخ انتشار : ۱۱:۲۸ - ۱۵ دی ۱۳۹۹
طی حکمی از سوی قربانی مدیر هسته گزینش توانیر نماینده هسته گزینش توانیر در شرکت توزیع نیروی برق مازندران منصوب شد.

به گزارش برق نیوز، طی حکمی از سوی قربانی مدیر هسته گزینش توانیر حمیدرضا شریعت نژاد بعنوان نماینده هسته گزینش توانیر در شرکت توزیع نیروی برق مازندران منصوب شد

در آستانه سالروز صدور فرمان امام خمینی در امر تشکیل گزینش و در مراسمی با حضور قربانی مدیرهسته گزینش توانیر، سپری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران و معاونین و مدیران ستادی و امور‌های ۱۸ گانه این شرکت آیین معارفه نماینده هسته گزینش توانیر درشرکت توزیع نیروی برق مازندران برگزار شد و به پیشنهاد مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران و با حکمی ازسوی مدیر هسته گزینش شرکت توانیر، حمیدرضا شریعت نژاد بعنوان نماینده هسته گزینش توانیر در توزیع برق مازندران معرفی شد.

قربانی مدیر هسته گزینش شرکت توانیر در این مراسم با تسلیت ایام غمبار فاطمیه و بیان فضایل و کمالات حضرت زهرا سلام الله علی‌ها، گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها شهید سپهبد سلیمانی و بیان سیره اخلاقی این شهید بزرگوار با برشمردن حساسیت و اهمیت کار گزینش و لزوم توجه به آموزه‌ها و مولفه‌های دینی، اخلاقی و اداری در کارکرد گزینش بیان کرد: اصلی‌ترین وطیفه گزینش بررسی و احراز صلاحیت اخلاقی، اعتقادی و سیاسی داوطلبین است که منتج به سلامت اداری می‌گردد

وی با بیان توجه به ضرورت مولفه‌های گزینش براساس ماده ۲ این قانون، بر رعایت و دقت نظر به این مولفه‌ها در تمامی سطوح اداری تاکیدکرد.

قربانی در ادامه با اشاره به ضوابط انتخاب اصلح، شعار اجرایی هسته گزینش توانیر را "اصلاح آری، حذف نه " برشمرد و بیان داشت:در هسته گزینش توانیر امانتداری، رعایت و حفظ حقوق و تکریم ارباب رجوع و صداقت بعنوان شرایط خاص و موارد ضروری در ضوابط انتخاب اصلح کارکنان مطرح بوده و کارکرد و اقدامات گزینش در دوبخش ضوابط عمومی و انتخابات اصلح صورت می‌پذیرد.

مدیر هسته گزینش شرکت توانیر تخصص مدیریتی در تعالی سازمان را بعنوان یکی از اصلی‌ترین موارد موفقیت در سازمان‌ها دانسته و تصریح کرد: نظارت و کنترل کارکنان و طرح هاو ایده‌های جذاب در هم افزایی و اثربخشی سازمانی نقش بسزایی دارد.

سپری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران در ادامه با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در امر گزینش که فرمودند: "گزینش باید هوشمندانه، عالمانه و دقیق عمل کند" بر ضرورت تخصص و تعهد در تصدی پست‌های اداری تاکید کرد.

سپری گفت: وقتی بحث نیروی انسانی مطرح است، ارزش گزینش و انتخاب بسیار بالا بوده و به فردی که گزینش و انتخاب و استخدام می‌شود، مسئولیت و تفویض دستگاه اداری داده می‌شود و به نوعی بخشی از فعالیت ها‌ی یک دستگاه را فرد به کارگیری شده انجام می‌دهد.

گفتنی است شرکت توزیع نیروی برق مازندران بعنوان دومین شرکت در بین شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور است که نمایندگی هسته گزینش توانیر در آن ایجاد شده است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
1
2
به نظر بنده این اتفاق یک انقلابی هست در شرکت توزیع...برای حاج حمید آرزوی سلامت و موفقیت داریم...
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار