کد خبر: ۴۴۱۵۳
تاریخ انتشار : ۱۳:۰۵ - ۱۵ دی ۱۳۹۹
دستورالعمل دوره‌های آموزشی برای قبولی‌های با نمره ۴۸ و ۴۹ آزمون ورود به حرفه مهندسی مهر ۹۹ ابلاغ شد. افراد مشمول این دستورالعمل تا پایان سال ۱۴۰۰ برای گذراندن دوره‌ها فرصت دارند.

به گزارش برق نیوز،  دستورالعمل دوره‌های آموزشی برای قبولی‌های با نمره ۴۸ و ۴۹ آزمون ورود به حرفه مهندسی مهر ۹۹  ابلاغ شد .  افراد مشمول این دستورالعمل تا پایان سال ۱۴۰۰ برای گذراندن دوره‌ها فرصت دارند.

افراد با نمره ۴۸ نیاز به ۲ دوره آموزشی و افراد با نمره ۴۹ نیاز به ۱ دوره آموزشی دارند.دوره‌های مذکور، مشابه دوره‌های بخشنامه صدور، تمدید و ارتقاء پروانه می‌باشند.
 
متن اطلاعیه دفتر مقررات و ملی ساختمان به شرح زیر است:
پیرو اطلاعیه اعلام نتایج قطعی آزمون‏های ورود به حرفه مهندسان مورخ مهرماه ۹۹ و نظر به موافقت مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در جهت مساعدت با شرکت‌کنندگان به دلیل شرایط حاکم بر جامعه و همه‌گیری بیماری کرونا، شرکت‌کنندگان دارای نمرات ۴۸ و ۴۹ آزمون مذکور مشروط به گذراندن دوره‌های آموزشی مصوب شیوه ‏نامه صدور، تمدید و ارتقاء پایه مهندسی و قبولی در آزمون پایان دوره و اخذ گواهینامه قبولی تا حداکثر پایان اسفندماه ۱۴۰۰، به عنوان قبول‌شدگان در آزمون مهرماه ۹۹ محسوب می‏شوند؛ لذا دستورالعمل دوره‌های آموزشی مذکور به ادارات کل راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان ابلاغ شده و مهندسان می‌توانند از طریق مراجع مذکور از جزئیات برگزاری دوره‌های آموزشی مطلع و برای شرکت در دوره‌ها اقدام نمایند.

مجدداً تاکید می‌گردد این دستورالعمل صرفاً مربوط به آزمون مهرماه ۹۹ بوده و قابل تعمیم به آزمون‌های دارای اعتبار قبل و آزمون‏های دوره‌های آتی نخواهد بود و آن دسته از شرکت‌کنندگانی که موفق به کسب حد نصاب قبولی نشده‌اند و مشمول این دستورالعمل نمی‌باشند می‏بایست در آزمون‌های دوره بعد شرکت نمایند.
 
ابلاغ دستورالعمل داوطلبان با نمره ۴۸ و ۴۹ آزمون نظام مهندسی مهر ۹۹
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Enrique
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
0
0
سلام وقت بخیر،
امکان اینکه این بخش نامه سال 1399 که نمرات 48،49رو میپذیرن ،
برای آزمون مرداد 1400لخاظه بشه هست ؟
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار