کد خبر: ۴۴۱۸۸
تاریخ انتشار : ۰۹:۱۱ - ۱۸ دی ۱۳۹۹
معاون امور توزیع برق شرکت توانیر گفت: در دور نخست توزیع قبض برق امید، ۷.۲ میلیون مشترک خوش مصرف ازبین ۳۰ میلیون مشترک برق کشور شناسایی شد که ۵.۸ میلیون مشترک کم مصرف مشمول تخفیف صددرصدی شده است.

به گزارش برق نیوز،معاون امور توزیع برق شرکت توانیر، خبر از کاهش ۹.۸ درصدی جمعیت پرمصرف‌های برق کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته، خبر داد.
 
غلامعلی رخشانی مهر با بیان اینکه مدیریت انرژی بخصوص در زمستان از مهم‌ترین مسائل جهانی است افزود: کشور ما نیز از این مسئله مستثنی نیست و باید در همه بخش‌ها برای آن فکری کرد.

وی با بیان اینکه طرح برق امید از آبان ماه امسال شروع و در یک دوره دوماهه پایش انجام شده است گفت: این طرح برای کسانی اجرا شده است که سهم کمتری از انرژی کشور را مصرف می‌کنند.

معاون امور توزیع برق توانیر اضافه کرد: در دور نخست توزیع قبض برق امید، ۷.۲ میلیون مشترک خوش مصرف ازبین ۳۰ میلیون مشترک برق کشور شناسایی شد که ۵.۸ میلیون مشترک کم مصرف مشمول تخفیف صددرصدی شده است.

رخشانی مهر با بیان اینکه مشترکان برق می‌توانند همه اطلاعات مورد نظر خودرا در قبوض جدید برق ببینند گفت: در این قبوض علاوه بر قبض قدیمی بخش‌های جدید نیز با اطلاعات متنوع اضافه شده است.

وی افزود: میزان مصرف فعلی، مدت مشابه سال گذشته و پیش بینی دوره بعد، رشد و یا کاهش مصرف، عدد الگوی مصرف، تفاوت برق مصرف شده در مقایسه با مشترکان مجاور، پیام‌های مربوط به وضعیت مصرف (کم مصرف، خوش مصرف و پرمصرف) و موضوعات دیگر از جمله موارد عنوان شده در قبوض جدید است.

معاون امور توزیع برق توانیر ادامه داد: صرفه جویی در مصرف بخصوص گاز تا یک درجه و یا خاموش کردن یک یا دو لامپ کم مصرف می‌تواند گاز مورد نیاز نیروگاه‌ها را برای تولید برق تامین کند و امکان اعمال خاموشی را برطرف کند.
 
منبع: بازار
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
1
3
خیانت به صنعت برق
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
1
3
اگه از هر قبض ده هزار تومن هم می گرفتن می شد 60 میلیارد تومان و اگر به هر نفر از ما شرکتی ها پنج میلیون تومن بدن می شه حقوق 12000 نفر جوان.
آیا ده هزار تومن که پول دو تا نون سنگگک هست اینقدر مهمه که حتی از,ویلانشین ها نگرفتین.
این کارهای نمایشی محکوم به شکست است جناب وزیر.
یک درد کشیده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
0
احسنت بر حامی مستضعفین
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار