کد خبر: ۴۴۲۱۱
تاریخ انتشار : ۱۰:۴۱ - ۲۱ دی ۱۳۹۹
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه قطعی برق از ۹ شب تا ۴ صبح در برخی از بزرگراه‌ها بر اساس طرح وزارت نیرو جهت صرفه‌جویی برق و کاهش رفت و آمد‌ها در سطح شهر انجام گرفته است، گفت: قرار نبود برق سطح محلات قطع شود و مدیریت شهری به این موضوع اعتراض دارد.
به گزارش برق نیوز، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه قطعی برق از ۹ شب تا ۴ صبح در برخی از بزرگراه‌ها بر اساس طرح وزارت نیرو جهت صرفه‌جویی برق و کاهش رفت و آمد‌ها در سطح شهر انجام گرفته است، گفت: قرار نبود برق سطح محلات قطع شود و مدیریت شهری به این موضوع اعتراض دارد.

زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران، درباره خاموشی بزرگراه‌ها و محلات در سطح پایتخت اظهار داشت: طرحی را وزارت نیرو ارائه داده بود که بر اساس آن از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح صرفه‌جویی برق در برخی از بزرگراه‌های تهران انجام گیرد.

وی افزود‌: این موضوع علاوه بر این که جهت صرفه‌جویی برق در نظر گرفته شد تمهیدی برای مقابله با کرونا و پیشگیری از رفت و آمد در سطح شهر بوده است.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: البته قرار نبود این طرح در سطح محلات اجرا شود و اخیراً گزارش‌های زیادی به دست‌مان رسیده که برق در محلات و کوچه‌ها هنگام شب قطع می‌شود که ما هم نسبت به این مسأله اعتراض داریم.

نژادبهرام با اشاره به اینکه قطعی برق در کوچه و محلات می‌تواند بزهکاری را به همراه داشته باشد، خاطرنشان کرد: مسؤولیت این موضوع بر عهده توزیع برق و وزارت نیرو است؛ باید پاسخگو باشند و اعضای شورای شهر نسبت به این مسأله اعتراض دارند.
منبع: فارس
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
0
0
خدا بخیر کنه اگر با این وضع داریم پیش می رویم دیگه تابستان اوضاع چطوری خواهد شد با این مدیران عامل سفارشی که هرکدامشان به یکجایی وابسته اند ...و اگر کار خلافی هم بکنند با خودشان می گویند بابا با ما کاری ندارند چون ما از خانواده ... هستیم و این هم خودش یک سیاسته که از زمان اقایان فلاحتیان و خوش خلق در وزارت نیرو باب شده یک بررسی کوچک شما رو به ان می رسانه
فرید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
0
بابا اینکه تدوی زمستون برق دو دوساعت میبرید چه معنی داره پکیج خاموش میشه خونه یخ میکنه بچه کوچیک داریم ما خدا لعنتتون کنه بعد چیل ودو سال تازه به ... اوفتادید ول کنید مردمو
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار