کد خبر: ۴۴۲۴۳
تاریخ انتشار : ۱۵:۱۷ - ۲۳ دی ۱۳۹۹
عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس در تشریح جلسه کمیسون متبوعش، گفت: نجابت نماینده شیراز به وزیر نیرو جهت جلوگیری از قطعی مکرر برق واحد‌های صنعتی و کشاورزی به مدت یک ماه فرصت داد.
به گزارش برق نیوز، عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس در تشریح جلسه امروز کمیسون متبوعش، گفت: میرسلیم نماینده تهران از پاسخ‌های وزیر دفاع درخصوص عدم اجرای "طرح موتور دیزل" قانع نشد و نجابت نماینده شیراز به وزیر نیرو جهت جلوگیری از قطعی مکرر برق واحد‌های صنعتی و کشاورزی به مدت یک ماه فرصت داد.

سیدغنی نظری خانقاه در تشریح جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس از حضور وزرای دفاع و نیرو در این کمیسیون جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان خبر داد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سوال آقای مصطفی میرسلیم از وزیر دفاع درخصوص علت عدم اجرای صحیح "طرح ملی موتور دیزل" بود چراکه به اعتقاد وی به دلیل عدم داخلی سازی، خسارت بسیاری به کشور وارد شده است که آقای حاتمی توضیح داد؛ شرکت‌هایی که وظیفه انجام این مهم را دارند مستقیما زیر نظر وزارت دفاع نیستند هرچند اقداماتی در جهت اجرایی صحیح این طرح انجام شده است.

به گفته وی پس از بحث بسیار، میرسلیم از پاسخ‌های وزیر قانع نشد لذا مقرر شد؛ جلسه دیگری برگزار شود و اگر در آن جلسه نیز اگر سوال‌کننده قانع نشود طبق آیین‌نامه سوال به صحن علنی ارسال خواهد شد.

نظری خانقاه اضافه کرد: همچنین روح الله نجابت نماینده شیراز از وزیر نیرو درخصوص "قطعی مکرر برق واحد‌های صنعتی و کشاورزی که خلاف ماده ۲۵ قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار است" سوال کرد، که مقرر شد؛ ظرف یک ماه اقدامات لازم در این خصوص صورت بگیرد و پس از آن درباره این سوال تصمیم‌گیری خواهد شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: همچنین امروز نمایندگان به منظور پیگیری وضعیت بازار بورس و تقویت این بازار از سازمان بورس اوراق بهادار بازدید کردند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار