کد خبر: ۴۴۲۴۹
تاریخ انتشار : ۱۱:۲۰ - ۲۴ دی ۱۳۹۹
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در کارخانجات و نیروگاه‌ها مازوت‌سوزی نیست، اما مشاهدات نظارتی نشان می‌دهد، گازوئیل پر گوگرد مصرف می‌شود.

به گزارش  برق نیوز، آرش حسینی میلانی در جمع خبرنگاران بیان داشت: شورای شهر تهران رسماً به اداره کل محیط زیست استان تهران اعلام کرده تا اگر در نیروگاه‌ها و پالایشگاه‌های اطراف تهران مازوت وجود دارد؛ اعلام کنند تا براساس اطلاعات حقوقی آنان اقدام به شکایت قضائی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: جلسه کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس تشکیل شده، دستگاه‌های مربوطه دعوت شده و تکالیفشان بازگو شده و پیگیری می‌شود. مجلس اختیارات بیشتر و وسیع‌تری از شورا دارد که در سطح ملی در چارچوب قانون هوای پاک مسئولیت دارند.

به گفته میلانی، در شرایط خاص، کمیته اضطرار به ریاست استاندار برگزار می‌شود و اگر ۴ روز پی در پی شاخص در ناسالم باشد یا ۴۸ ساعت بالای ۲۰۰ باشد، بنا بر قانون شهر باید تعطیل شود، ولی باز هم مرجع تصمیم‌گیرنده و صالح کمیته اضطرار است.

عضو شورای شهر تهران یادآور شد: به طور مثال بازی دربی این هفته قرار برگزاری نداشت، اما مدت کمی پیش از آغاز بازی با تصمیم کمیته اضطرار برگزار شد.
منبع: ایرنا
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
د مورد مصرف سوخت وتبعات حاصل از ان بر محیط زیست با توجه به اینکه سلامت مردم در اولویت بوده واین موضوع اگر چه در فصل زمستان بواسطه شرایط اب وهوا واینورژن بیشتر نمود می کند لیکن تبعات ان در سایر فصول نیز بجهت مشکلات سوخت وهمانطوریکه مبحث مهم استاندارد سوخت تحویلی میباشد این مهم نباید موجب فراموشی گردد در گام اول اینکه نوعی ناهماهنگی در گفتمان مسئولین مختلف وجود دارد باید به گفتمان واحد برسد 2- اینکه چرا اساسا پالایشگاه ها نه در سوخت گاز ونه گازوییل ونه مازوت استاندارد یور وبین الملی در تولید را نمیتوانند رعایت کنند خود مبحث دیگری است و وهمینطور نیروگاه با تامین سوخت پاک ابتدا ودر نهایت در جایی که امکان نصب فیلتر وجود دارد باید مبادرت به اینکار نمایند واز طرفی بجهت شرایط عدم ثبات اقتصادی نیازمند ان است واحدهای گازی قابل تبدیل به ترکیبی با اولویت در جهت افزایش راندمان وکاهش مصرف سوخت بتناسب افزایش ظرفیت تولید وارد مدار شوند بنابراین عمده مشکل در ساختار کشور میباشد که بصورت واقع گرایانه باید بررسی وحل شود وشورای شهر نیز از محل در امد توسعه ناوگان عمومی وحمل ونقل های نسلسوم وچهارم تندرو را مورد توجه واقدام قرار دهد والا با گذشت زمستان باز به وادی فراموشی تا مجدد اسال اینده که دردی هم دوا نمیشود
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار