کد خبر: ۴۴۲۶۳
تاریخ انتشار : ۰۹:۲۸ - ۲۵ دی ۱۳۹۹
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در مقابل صادرات برق به پاکستان، می‌توانیم از این کشور برنج وارد کنیم که این مهم منتظر تصویب در دستگاه‌های مرتبط در پاکستان از جمله بانک مرکزی این کشور است.

به گزارش برق نیوز، علیرضا رزم حسینی در گفت‌وگوی تلفنی با عبدالرزاق داوود، مشاور نخست وزیر و وزیر صنعت، بازرگانی، نساجی، تولید و سرمایه گذاری پاکستان با ابراز خرسندی از بازگشایی مرز ریمدان- گبد بر گسترش فعالیت‌های این مرز، برای توسعه مراودات تجاری و همکاری‌های میان دو کشور تاکید کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن درخواست برای برگزاری هر چه زودتر نهمین نشست کمیته مشترک تجاری دو کشور ایران و پاکستان، برای حضور عبدالرزاق داوود در نهمین نشست کمیته مشترک تجاری دو کشور در تهران، ابراز امیدواری کرد و افزود: با امضای تفاهم نامه‌ها و توافقنامه‌های مشترک در این نشست، همکاری‌های میان دو کشور توسعه خواهد یافت.

استفاده از ظرفیت تهاتر کالا برای تعمیق مناسبات تجاری دو کشور

وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان همچنین با اشاره به مذاکرات قبلی در خصوص تهاتر کالا میان دو کشور، گفت: در مقابل صادرات برق، از کشور پاکستان برنج می‌توانیم وارد کنیم که این مهم منتظر تصویب در دستگاه‌های مرتبط در پاکستان از جمله بانک مرکزی این کشور است.

منبع: مهر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار