کد خبر: ۴۴۲۶۴
تاریخ انتشار : ۱۱:۰۲ - ۲۵ دی ۱۳۹۹
تفاهم نامه همکاری فیمابین شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران با پلیس فتا(فضای تولیدو تبادل اطلاعات) انتظامی استان مازندران با هدف رصد فضای مجازی به منظور شناسایی مطالبات مردمی، تسریع در پاسخگویی و کاهش نارضایتی نسبت به حوزه ی مرتبط با برق منعقد گردید.

به گزارش برق نیوز، با حضور فرامرز سپری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران و سرهنگ خورشاد رییس پلیس فتا مازندران؛ تفاهم نامه همکاری در راستای بهره‌مندی از امکانات و توانمندی‌های تخصصی در جهت ایمن سازی فضای مجازی و پیشگیری از وقوع جرم در فضای سایبری فیمابین شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران با پلیس فتا (فضای تولیدو تبادل اطلاعات) انتظامی استان مازندران با هدف رصد فضای مجازی به منظور شناسایی مطالبات مردمی، تسریع در پاسخگویی و کاهش نارضایتی نسبت به حوزه‌ی مرتبط با برق مازندران منعقد گردید.

بر اساس این گزارش زمینه‌های این تفاهم در راستای؛ ارائه آموزش به پرسنل شرکت توزیع برق در زمینه پایش فضای مجازی علی الخصوص شبکه‌های اجتماعی محلی در خصوص شناسایی نارضایتی مردمی، تسریع در رفع مشکلات در امر خدمت رسانی، شناسایی کانون‌های خرید و فروش غیر قانونی تجهیزات نو و مستعمل سرقتی شبکه‌های برق، شناسایی برق‌های غیرمجاز و رمز ارز دیجیتال بیت کوین و سایر عناوین و مصادیق مجرمانه مرتبط در فضای مجازی، تربیت فرهنگ یاران سایبری توسط پلیس فتا، ارتقاء فرهنگ، مهارت و دانش کاربران فضای مجازی (پرسنل شرکت و خانواده محترم آنها) ترویج فرهنگ و مطالبه خدمات منصفانه و واقع بینانه به جای نقد تخریبی و هدفمند در فضای مجازی خواهد بود
انتشار یافته: ۳۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۴
ناشناس
|
Denmark
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
3
5
چقدر ملت ما بدبخت شدن.
هدف شناسایی کامنت نویسان است.
اگر دولت و وزارت نیرو ورود نکند و این نسخره بازی توزیع مازندران جمع نشود نماد خدشه به حکومت داری شیعی است که در توزیع مازندران هدف قرار داه می شود.

مولا علی علیه السلام هرگز با فضای جاسوسی و دروغ و دستگیری مخالفین موافق نبود پیامبر خدا فرمود هرکس دینی بر من دارد و تابحال مطالبه نکرد بگوید و ...

این مدیرعامل که شب و روزش در صدا و سیما و جایزه دادن و محکم دادن به سلبریتی ها و ورزشکاران و نمایش و .. است باید هم فضای شرکت را پلیسی کند.

پلیس فتا اگر به رستپالتش درست عمل کند و نماینده مردم باشد اول برود موبایل های این مدیرعامل و راننده و ... مرتبط با او را رصد کند که ...

اگر فتای ما فتا بود اول خود ایشان را به میخ میکشید.

جالبه که حالا بدویم همه دنبال پرتقال فروش و دزد هم می گوید دزد را بگیرید.

ما افشاگری می کنیم.
پاسخ ها
کوروش
| Iran (Islamic Republic of)
با سلام
لطفا متن خبر را بخوانید کجاش نوشته رصد کردن کامنت نویس.خواهشی که دارم نقد سازنده داشته باشید.آمار رمز ارز های غیر مجاز شناسایی شده در مازندران را ببینید متوجه خواهید شد که برخی از این فعالیت ها مرتبط با رصد قضیه توسط پلیس فتا می باشد.
آقای دزد بگیر اگر واقعا دنبال دزد بگیری هستی با فیلتر شکن وارد نمی شوید. یا جسارت نداری یا مانند 5ماه فقط در حال تهمت زدن می باشید.سامانه قوه قضاییه است مستندات را بفرستید.
آب را جایی بریزید..........
مدیر پایگاه اینکه پلیس فتا بر اساس این تفاهم نامه وارد مقوله کامنت گذاران می شود یا نه در آینده بهتر مشخص می شود ولی حداقل 4 مورد را سراغ داریم که توسط پلیس فتا در این سایت و سایت های دیگر در پی شناسایی کاربران رفته اند؛ مگر اینکه این پلیس فتا با اون پلیس فتا فرق داشته باشد

در آخرین تماس هم دوباره ما را تهدید به پیگیری از پلیس فتا کردند که البته حلش کردیم و به افرادی که از توانیر نیز پیگیر بودند این مسئله گزارش داده شد.

از توانیری ها بپرسید هم در این خصوص اطلاعات جالبی از پیگیری های مربوط به شناسایی کامنت گذاران خواهید یافت.

اگر جایی از کامنت ها کذب و غیرواقع است ما امادگی اصلاح و حتی حذف انها را داریم (نه اینکه صرفا چون مخالف نظر شما باشد کذب است) هزینه اون بخشی از تفاهم نامه پلیس فتا که برای رصد برق نیوز اختصاص یافته را صرف برگزاری دوره های نقدپذیری مدیران شرکت کنید.
ناشناس
|
Denmark
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
1
5
هر دم از این باغ بری می رسد.

پلیس فتا اگر ماینر پیدا کن تا حالا می کرد.

شما دنبال کار خودتی
ناشناس
|
Italy
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
1
6
وزارت نیرو و توانیر سریعا موضع گیری کرده و این حرکت ضدآزادی بیان را محکوم و برخورد کنند.
اینکار بستن رسانه هاست. کاری که قذافی کرد و جواب نکرفت را توزیع مازندران بدان دست زد.

لطفا پلس هم موضع گیری کند.
برقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
1
4
درقالب این تفاهم نامه عجیب آیا اطلاعات انتقاد کننده ها در برق نیوز بدست
مدیران خواهد رسید ؟؟
مدیر پایگاه ما به شدت با این موضوع مخالفیم و بارها هم گفته ایم که مسئولیت کامنیت ها با خود ماست
اما متاسفانه گاها از مراجع قانونی در پی آی پی کامنت ها هستند و اگر ندهیم هم از طراح سایت و شرکت ارائه کننده هاستینگ ما مطالبه می کنند. برای بقیه سایت ها و وبلاگ ها هم همین است و همه آی پی ها ثبت می شود که البته بیشتر برای جلوگیری از فعالیت های مخربی مثل فیشینگ و اقدامات علیه امنیت ملی و جاسوسی و ... استفاده می شود اما برخی از مدیران با رفاقتی و نفوذی که دارند از این فرصت برای شناسایی منتقدان خود بهره می برند.
ما در اغلب شکایت هایی که داشته ایم پشت آن فرد فاسد و مشکل داری را دیده ایم که به بهانه حمایت از اعتبار و آبروی ارگان و سازمان مطبوعش در پی خاموش کردن صدای منتقدان است. وگرنه کیست که نداند اگر نقدها بی اساس باشد نه به کسی لطمه ای می زند و نه مشکلی ایجاد می کند.
به هر حال خود برق نیوز بخاطر شرایط و قوانین حاکم بر مطبوعات بر خلاف میل خود تاجای ممکن به سانسور و حذف کامنت های مشکل دار می پردازد اما مشکل اینجاست که هرچیزی برخلاف نظر آقایون گفته شود مصداق نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی تفسیر می شود.
ما از طراح و میزبان برق نیوز درخواست عدم ثبت آی پی کاربران را داشته ایم ولی آنها هم به دلایلی که خود بهتر می دانید حاضر به این کار نشدند.
البته همه اینها در بخش خیلی کمی از کامنت ها اتفاق افتاده است و بجز دو سه مورد که آنهم سعی شد حل و فصل گردد شکایت دیگری نداشته ایم که جای نگرانی باشد
پاسخ ها
همکار برق نیوز
| Iran (Islamic Republic of)
آقای برق نیوز شما که از زمان انتخاب مدیرعامل نوزیع مازندران در حال انعکاس خبرهای نامید کننده هستید حتی خبرها را هدفمند می زنید.(دزدی در یک پست برق فوت می کند ولی عنوان خبری را بنحوی پوشش می دهید که خلاف واقع باشد).دنبال چی هستی؟؟واقعا دنبال سوت زنی هستید یا ......
مدیر پایگاه اخبار ناامید کننده!

ما هیچ منفعتی در بودن یا نبودن مدیرعامل مازندران نداریم که در پی حذف ایشون باشیم و صرفا بخاطر حساسیت های پلیس فتایی این اداره، در انتشار کامنت ها محتاط تر عمل می کنیم که آنهم برای جلوگیری از ایجاد مشکل برای کاربرانمان است.

از زمان اقای شهابی هر وقت کاربران امکان ارسال انتقادات خود را پیدا کرده اند به برق نیوز این برچسب زده شده است. برق نیوز تم انتقادی دارد و طبیعی است با نگاه نقادانه خود در پی بهبود شرایط صنعت برق باشد.
ناشناس
|
Canada
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
1
5
خواهش من از پلیس فتا اینه که کامنت های علیه شهابی و غفاری را هم ببینند کی نوشته. شاید به جای خوبی در شرکت ما برسن.
مازندران مازندران
ناشناس
|
Canada
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
1
6
جل الخالق. خنده دارترین جک قرن. رصد فضای مجازی.
به کجا چنین شتابان.
مملکت توزیع داره به سمت کدامین سمت دیکتاتوری می ره.

عوضش کنید تا کشور را دچار هرج و مرج نکرد.
ناشناس
|
Czechia
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
1
6
حمله گروهبان باقالی به دموکراسی
جناب لطفا با ارتش هم تفاهمنامه امضا کن تا تاتک بریزن تو خیابون تا کسی جرات نکنه برق حیاطشو روشن بذاره.
اصلا آدم که توالت می ره نباید لامپو روشن کنه.
اتاق نشیمن هم باید فانوس داشته باشن.
لامپا همه شن خاموش
کاگان نشه فراموش
ابر و باد و مه و خورشید و فلک و ارتش,و سپاه و اطلاعات و حراست و پلیس و فتا و بسیج و استاندار و نماینده مجلس و همه و همه در کار بشن که آقا می خواد مدیرعاملی کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
6
عجب مملکتی شده مازندران. حیف مازندران و این آبروریزی ها.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
6
مگه همکاران بجز نقد و افشاگری چی می نویسن. مدیری که از نقد بترسه آفت جامعه هست. پس وزیر چی بگه که هر,ناسزایی بهش می گن. اون بلد نیست پلیس بیاره. نه داداش اون قاعده کار رو می,دونه و ..نش هم ... نیست. اونی که می ترسه حتما از چیزی می ترسه.
ناشناس
|
Mauritius
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
0
5
بعد از تخلفات و دستگیری شهرداری و شورای شهر,ساری. شورای شهر بابل. مدیرکل گاز مازندران. مدیرکل سابق اطلاعات مازندران. اختلاس در توزیع غرب مازندران. توزیع بابلسر. توزیع آمل.. بانک و ... برکناری مدیرکل منابع طبیعی مازندران و ...حالا هم
♦️مدیر سابق منابع طبیعی سوادکوه بازداشت شد

علیرضا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
0
5
توزیع اردبیل هم برادر مدیرعامل ( در واقع مدیرعامل اصلی شرکت ) کارش همین است ، فقط ... همکاران و رصد و پیگیری پیام ها
کاش کسی پیدا می شد تعداد ماموریت و علل ماموریت ایشان به تهران را در این یکسال کرونایی در می آورد و می پرسید برای چی رفته ...
پاسخ ها
ناشناس
| Germany
مواظب خودتان باشید ایشان پس از عدم توفیق در معاون شدن گویا برای رسیدن به قدرت بیشتر، .... مدیر برق شهرستان اردبیل را زده و می خواهد جای ایشان را بگیرد. و همچنان... همکاران و ... و فضای امنیتی هر روز بدتر از دیروز در توزیع اردبیل و ...هایی که صدای نماینده ولی فقیه در استان را در آورد و بزودی رسوایشان خواهد کرد
ناشناس
| Germany
اردبیل و مازندران چه خبر است؟!
پرسنل این دو تا شرکت در شرکت توزیع برق ......تشویش اذهان عمومی را دارند واقعا زیر آب زنی به تمام معنا .... اونم تو روز روشن در اینستاگرام و تلگرام و کسی هم با اونا کار ندارد، نیاز به پلیس فتا نیست با مشخصات کامل
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
0
6
جهت پیاده سازی منویات مجلس. توزیع مازندران با عقد تفاهمنامه با ارتش جلوی در هر حمام یک مسلسل قرار می دهد که اگر هر کسی بیش از هفته ای یکبار و در ساعات پیک حمام رود به او شلیک می شود.

رییس کمیسیون انرژی مجلس و دلیل قطعی برق :

چه کنیم افسوس، کار مردم است
ناشناس
|
Mauritius
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
0
6
تفاهمنامه یا اداره ارشاد فراموش شد.
یکی اونجا هم تفاهمنامه بزن باجناق دیگه.
یادت نره.
موضوع تفاهمنامه تهاتر برق با رستوران و کافی شاپی ها.
بعله دیگه
تحلیل نیوز
|
United States of America
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
6
پیگیری آی پی انتقاد کنندگان و یا عموما پیگیری افراد آگاه در فضای مجازی موجب مشارکت کمتر افرادی که توانایی تحلیل و انتقادهای اصولی و یا عدم انتشار اخبار خوب و انحصاری و تلنگرهای بجا میشود.لذا خود مدیریت توزیع مازندران اولین کسی است که متضرر خواهد شد.
یک زمانی وزارت نیرو توانیر بشدت بدنبال تخریب و محدود کردن برق نیوز بودند.ولی اکنون خودشان اذعان دارند که قویترین و حتی موثق ترین سایت برقی کشوراست.و بنقل از منابع معتبر ، مسئولین رد بالای صنعت برق برای بروز رسانی اطلاعات خود و قبل از هر مصاحبه ای ابتدا سایت برق نیوز را گشت زده و مطالعه میکنند.

بنظر تحلیل نیوز حوزه تصمیم‌گیری شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران در خصوص پیگیری آدرس و مشخصات منتقدین اشتباه بزرگی میکند.و باید برای دریافت اطلاعات دسته اول و یا حتی دیدگاه منتقدان خود واحدی در بازرسی ایجاد و اخبار و اطلاعات بیشتر و جدید و ناب را دریافت کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
احسنت
ناشناس
|
Mauritius
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
1
5
آقای مدیر عامل دفتر جدید تحت عنوان مدیر کل دام و ماکیان زده است.
دیگه گوسفند و برنج می گیره دستش با بادیگاردش می,ره دنبال مقامات و بهشون هدیه می ده.
آبروی ... رفت. آقا چه خبره . رشوه و ...

یعنی وزارت نیرو نهاد نظارتی نداره. این پول ها از کجا می آد. سوناتا که پشت سر مدیرعامل راه می افته و هدیه می,ره از کجا اومد.

خاموشی و مشکلات شرکت ول شده یا رشوه داده می سه یا مریر جابجا می شه.
پاسخ ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of)
آقا.....همیشه همین بود...همه یمدیران عامل به شکلی اینجوری بودن مثلا:
مدیرعامل معزول با انحصاری کردن امکانات اقامتی که با ساپورت سه -چهارتا پیمانکار که کارشون پرداخت هزینه های رستوان حاج حسن-میزبان -شقه های بره نر- بوقلمون-ازونبرون-ماهی سفید و کفال و برنج های 10 کیلویی بود که هر مهمان خاص چه از و... وچه از ت... و چه از دستگاههای دیگر که به وفور می آمدند ،توسط حاج ... اهل دفتر خدمات با یک سمند سفید که ریا نشود تا خرخره صندوق مهمانان عزیز را شرمنده میکردند..تا جایی که آخرا بیشترین ماموریت از ت... از دو دفتر خاص بود که الحمدلله ............بگذریم.
یا مهدی ادرکنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
0
0
سلام وقتی صنعت نیروگاهی را نابود کرده اید بخش خصوصی را فراری داده اید چند نیروگاه خصوصی را هم که هستند با عدم پرداخت مطالبات زمین گیر کرده و در جهت حل نشدن مشکل وام ارزیشان خبر میسازید انتظار دارید قطعی برق نداشته باشیم
جادوگر
|
Mauritius
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
0
2
عقد تفاهمنامه با برق بمبئی هندوستان برای تبادل جادوگر و دعانویس....
ناشناس
|
Mauritius
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
0
2
شتر در خواب پنبه دانه می بیند. با این کارهات فقط تنفر درو می کنی. خشم درو می کنی و اخراج می شوی.
اشتباه انهایی که تو را کاشتند دودش به چشم تو می رود. اوین باز است برای ...

از نظر ما فعلا حسینی کارنامی می تواند سرپرست باشد.
ناشناس
|
Mauritius
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
0
2
ساری در خاموشی 14 فیدر فشار متوسط و 45 فیدر فشار ضعیف 10 ساعت قطع بودن.
مازندران در بحران است. مدیران ضعیف و بی ...
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
0
2
حالا که رفتی جادوگر استخدام کردی رو چی می کی. دیگه چایی تو شرکت ننوشید یا از خانه بیاورید. از دم درب شرکت هم وارد می شوید بگویید لعنت بر سیطان.
یه موقع شما را گج و لوچ نکنن به خاطر چس مثقال حقوق.

اگه دیدین غریبه ای گردنش تسبیحه و یه کتاب قدیمی دستشه ازش فرار کنین.
همکاران توزیع برق مازندران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
0
3
مگه این اداره صاحب نداره بزرگ تر نداره آقای وزیر آقای متولی زاده خواهشن به داد ما مازندرانی ها برسید چطور میشه یه خانمی با این همه پرونده های ... و ... بجای اینکه باهاش برخورد بشه بهش یه پست بالاتر میدند اونم ممیزی جای حساس اداره که معاون مالی شرکت اینو میخواد که خانم فهیمه باوند بره. اگه پس اینطوری قانون شرکت پس ماهم از فردا تو کارمون دزدی و فساد میکنیم شاید اینطوری به چشم بیایم و در موقعیت شغلیمون ارتقاء پیدا کنیم
ناشناس
|
Mauritius
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
0
2
متاسفانه مدیریت غلط بحران توزیع مازندران باعث خاموشی های,زیاد مازندران شد که مردم در این سرما مشکلات عدیده دارند. بی تجربگی و مدیریت شتابزده و بی کفایتی و کار نکردن ها بیداد می کنه.
روستاهای مازندران قطع است و در ساری سوادکوه نکا بهشهر آمل اوضاع بحرانیه. چون بار فیدرها کم هست
ناشناس
|
Mauritius
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
0
2
طبق گزارش دیسپاچینگ فرمایشی توزیع مازندران و طبق امار همکارن 285 فیدر فشار متوسط مازندران قطع شدن که هنوز 69 فیدر بعد دو روز در روستا ها یا قطع هستن یا دوفازن و یا به شکل پلاتیم بند وصلن و کی هست که بیفتن سر مردم.
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
0
2
یکی بیاد آلاشت و سوادکوه. کلا بی برقن چند روزه. توانیر بی صحابه که ناظر نداره.
ناشناس
|
Canada
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
0
2
رفته صدا و سیمای مازندران طوری ...
قرار,شد دستگاه های امنیتی به این مسئله ورود کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
0
2
احمد توکلی عضو مجمع تسخیص مصلحت نظام در یادداشتی در وبسایت الف، گفته بررسی‌های موسسه دیده‌بان شفافیت و عدالت که در زمینه نظارت بر فساد در ایران فعالیت دارد نشان می‌دهد

«جن‌گیرهایی فاسد» در تصمیم‌گیری‌های مرموز و ناکارآمد مسئولان نقش دارند.

دیگه اوازه توزیع ....تا کجا رفت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
0
2
توزیع ... در چنگال لابی جردن.
هنه خریدها را اینا می خوان بکنن که پورسانت بگیرن.
رییس هیئت مدیره را پیچاندن.
حالا تازه دنبال عضو هیئت مدیره شدن هست و مدیرعامل توانیر را تهدید هم می کند.
ناشناس
|
Mauritius
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
0
2
هنوز برق روستاها وصل نشده. مدیرعامل دنبال ..... استانداره که نگیرنش.

انتصاب اشتباه داره فاجعه به بار می آره.

امروز ایران اینترنشنال تو شرکت شده نقل محافل.
ناشناس
|
Mauritius
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
0
0
زور نزنید . بدستور وزیر همه مدیران عامل رییس هیئت مدیره باید باشن. این ماجرا از هفته بعد لازم الاجرا هست.
ناشناس
|
Mauritius
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
0
0
با پیگیری دکتر هنرمند مدیرعامل محترم توزیع گیلان تمام مدیران عامل از هفته بعد رییس هیئت مدیره هم خواهند بود.
ناشناس
|
Mauritius
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
0
1
♦️غرضی ادعای احمد توکلی درباره نزدیک شدن جن گیرها و رمال ها به سیاسیون را تایید کرد

محمد غرضی، وزیر اسبق پست، تلگراف و تلفن در خصوص صحبت های اخیر احمد توکلی مبنی بر حضور رمال‌ها و جن‌گیرها در دستگاه برخی از مسئولین گفت:

شرکت ما که در ساری رمال و دعانویس و جن گیر جولان می دن.
ناشناس
|
Mauritius
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
1
1
هنوز روستاهای بی برق بسیار زیادی در مازندران داریم. تواتیر کجای کاره که بعد ده روز مدیرعامل نتونسته کاری کنه. همش تهرانه تا ورش ندارن. هفته قبل دو بار زفت تهران. کازش چیه.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار