کد خبر: ۴۴۲۶۵
تاریخ انتشار : ۱۱:۱۱ - ۲۵ دی ۱۳۹۹
از وزیر محترم نیرو و از مدیران محترم توانیر سوال شود چرا پس از گذشت بیش از دو و نیم ماه هنوز فراخوان شایسته گزینی جهت تصدی مدیر عاملی توزیع برق شمال کرمان انتشار نیافته است. آیا استان کرمان با مابقی استان‌های کشور متفاوت است یا اینکه فراخوان مدیران عامل که دستور وزیر محترم نیرو می‌باشد در کرمان غیر قابل اجراست؟

با بینندگان برق نیوز : از وزیر محترم نیرو و از مدیران محترم توانیر سوال شود چرا پس از گذشت بیش از دو و نیم ماه هنوز فراخوان شایسته گزینی جهت تصدی مدیر عاملی توزیع برق شمال کرمان انتشار نیافته است.
 
آیا استان کرمان با مابقی استان‌های کشور متفاوت است یا اینکه فراخوان مدیران عامل که دستور وزیر محترم نیرو می‌باشد در کرمان غیر قابل اجراست؟ چرا آنچه که حداقل حق مسلم تلاشگران وهمکاران شرکت توزیع شمال کرمان وآن هم انتخاب مدیر عامل براساس فراخوان عمومی است از آن محروم شویم.
 
آیا واقعا در شرکت توزیع شمال کرمان و صنعت برق این استان با بیش از هزار نیروی استخدامی، افراد شایسته و کارامد و متعهد وجود ندارند که باید تمام امور توزیع برق استان را بدست یک شخص داد؟ این بی مهری به همکاران توزیع کرمان باید تا کی ادامه داشته باشد؟ شرایط به گونه ایست که قرار است این لابی قدرت و انحصارگرا در شرکت‌های توزیع شمال و جنوب کرمان با این فرصت سوزی زمینه ایده ال سازی شرایط را برای خویش فراهم سازنند این چه مصلحتی است که قرار است قانون و رویه و آینده سایر پرسنل در پای آن قربانی شود.

آیا ادغام شرکت‌های توزیع شمال و جنوب کرمان مدنظر توانیر است؟ تعلل در فراخوان و تعیین تکلیف مدیرعامل توزیع شمال عملاً نابود شدن سیستم مدیریتی توزیع‌های برق شمال و جنوب استان کرمان را در پی دارد.
 
قسمت "با بینندگان" برای ارتباط نزدیکتر و انعکاس سوالات و درخواست‌های کاربران برق نیوز راه اندازی شده و سعی در ایجاد ارتباط نزدیک تری بین مدیران و مسئولان با مخاطبان و کاربران دارد
انتشار یافته: ۳۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
2
6
با سلام
با توجه به اتمام حکم مدیر عاملی شرکت توزیع اهواز در بهمن ماه ۹۹ چرا تا الان فرخوانی برگزار نگردیده است،طبق بخشنامه وزیر هر مدیرعاملی دو دوره یعنی ۴ سال بیشتر نمیتواند در یک شرکت مدیرعامل باشد و مدیرعامل توزیع اهواز از بهمن ۹۵ در این شرکت مشغول به فعالیت میباشد که بایستی مدیران توانیر و وزارت چاره ای بیندیشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
با سلام.در رابطه با متن بالا چیزی که بنده در مدت این چند سال مدیریت آقایون دیدم این هست که شرکت توزیع شمال یک شرکت خانوادگی شده که یک عده دور هم جمع شدن سر یک سفره و برادر وار مدیریت میکنن.آقایونی که امروز دم از حق مسلم میزنن کارنامه سیاه و تاریکی دارن و آقای شهبا هم یا نخواست و یا نتونست که سیستم نسبتا کارامدی که توی اکثر شرکتهای توزیع کشور هست رو در توزیع شمال کرمان پیاده کنه و نتیجه رو در رسوایی مالی معاونتها دیدیم .در تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی دیدیم که به جای استخدام نیروهای فنی و با سابقه بالا همون کسایی که امروز صحبت از نیروهای شایسته و کارآمد میزنن با وقاحت تمام بدون در نظر گرفتن آینده افرادی که واقعا شرایط تبدیل وضعیت را داشتند و خانواده هایشان اقدام به استخدام برادر و خواهر زن و خواهر و منشی نمودند. در بحث انتخاب پیمانکار دیدیم که اگر شرکتی به این حلقه وصل نبود به سختی به او اجازه حضور در مناقصات را میدادند.فکر میکنم اگر به کارنامه توزیع برق جنوب نگاه کنیم در همین چند سال اخیر در شرایط خیلی بهتری از توزیع شمال قرار گرفته که نتیجه استفاده از افراد سالم و متخصصی هست که باعث ارتقا سطح شرکت شده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
5
16
هرچند تاخیر در تعیین تکلیف موجب گمانه زنی های بی مورد است ، مجموعه پرسنل توزیع شمال از شرایط حاضر بسیار خرسند تر از چند ماه و بهتر بگوییم چند سال اخیرند ، همینکه اصل معضل رفع شد جای بسی نعمت است و حضور مهندس مهدوی نیا نوید تغییر رویه و بهبود سیستم را دارد امید داریم که این روند ادامه یابد .
نکته مهم اینجاست کسانی که چنین متنی نوشته اند در زمان مدیریت شهبا کجا بودند که سیستم به فروپاشی نزدیک نشود چرا لیاقتشان را نشان ندادند اگر توانی در یدشان هست!!! ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
6
17
حرص و حسد و کینه ز دل بیرون کن
خوی بد و اندیشه تو دیگرگون کن
انکار زیان تست زو کمتر گیر
اقرار ترا سود دهد افزون کن


ناکارامدی مدیریت ، در سالهای اخیر موجب شده که شرکت توزیع برق شمال استان کرمان
به وضعیتی که امروز شاهد آن هستیم دچار شود.
حال که مدیری لایق و توانمند سکان سرپرستی این شرکت را به دست گرفته است،افرادی بخیل و تنگ‌نظر که به دلیل عملکرد ضعیف قبلی بیم این دارند که جایگاهی در آینده شرکت نداشته باشند ،مغرضانه قصد تخریب جایگاه مدیریت فعلی را دارند.تا مگر از آب گل آلود ماهی بگیرند.
دایگان مهربانتر از مادری که امروز اینچنین بر طبل دلسوزی میکوبند، همان مجیز گویان نالایق هشت سال گذشته هستند که به لومپن پروری خو کرده و عملکردشان سازمان را لبه پرتگاه کشانده است.
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
6
10
فرآخوانی که توسط نمایندگان و مسئولین استانی انتخاب شود را نمی توان فرآخوان نامگذاری کرد !
راهش این است وقتی که فرد گزینش را گذرانده و مورد تایید بازرسی و حراست وزارت نیرو قرار گرفت و چند سال مدیر پایه و میانی شرکت ها شد در فرآخوان شرکت کند هر شخص امتیاز عمومی و اختصاصی بیشتر را کسب کرد توسط رئیس مجمع معرفی و احکام صادر شود.
و الا مثل قبل می شود هرکس زور سیاسی و نفر داشته باشد انتساب می شود
شیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
1
15
ای کاش دستگاه های نظارتی طوری عمل کنند که افراد مغرض نتوانند اینچنین،شرکتی را که یکی از مهمترین وظایف را در استان برعهده دارد ۸ سال در بدترین حالت ممکن مدیریت کنند. حال که فردی نالایق و ناشایسته بالاخره از مدیریت این شرکت برداشته شده و مدیری متخصص و فهمیده جایگزینش گشته است آنچنان بر عده ای سخت آمده که از ترس از دست دادن سمت هایی که با هر ویژگی ، به جز تخصص و تعهد برعهده گرفته بودند صدای عدالت خواهی بلند کرده اند،امید دارم مدیرعامل سابق بداند که هیچ دعای خیری بدرقه راهش نیست و تمام کسانی که به ناحق در زمان مدیریت وی با چسباندن انواع افتراها انگیزه و همت خود برای رشد و پیشرفت شرکت را از دست دادند ایشان را به عدالت الهی سپردند،برای مهندس مهدوی نیا آرزوی موفقیت و قدرتی عظیم را دارم چرا که پاک کردن آنهمه بی تدبیری و رویارویی با میراث مدیریت سابق تنها با یاری پروردگار یکتا میسر خواهد شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
1
14
کارکنان توزیع شمال زیر بار ظلم و‌سوء مدیریت چند سال اخیر مدیر عامل(شهبا ) و گروه حراستی ،حقو قی ، منابع انسانی و مالی اش که شرکت را به پایگاهی نظامی یا چیزی شبیه دادگاه تبدیل نموده بود کمر خم کرده بودند .
حضور مهندس مهدوی نیا امیدها را به جمع کار کنان شرکت بازگرداند چراکه مدیری از دل توزیع با دانش و تدبیر است که در سالهای اخیر شرکت توزیع جنوب استان را بسیار خوب مدیریت و اعتلا بخشید و در بسیاری ازشاخصها در سطح کشور مطرح نموده است .
حامیان نوشتن چنین مطلبی جز اندک افرادی که پس از شهبا پایگاهی ندارند نمی توانند باشند که برای همه همکاران روشن و واضح است چه کسانی هستند و‌چه قصدی دارند ، قطعا حضور مهندس مهدوی نیا دستهای ناتوان نالایق را کوتاه و ارزشها را اعتلا خواهد بخشید ، انشاله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
1
15
ما كه خيري از مديريت شهبا نديديم و اين سالها جز استرس براي كار كنان جهت جلب رضايت اين و آن چيزي عايد پرسنل نكرد.جالبه وقتي رفت شركت كلي به پرسنل و پيمانكاران بدهكار بود يعني حمايت صفر و اما توقعاتش در عرش !!!
حالا شما كه قطعا از حاميان او بوديد و همراهانش اگر فكر ميكنيد اينبار حضورچنين افرادي در پست مدير عاملي از سوي پرسنل حمايت ميشود در اشتباهيد و قطعا توانير پاسخگوي عدم تثبيت مهندس مهدوي نيا كه لياقت و توانمندي خود را ثابت نموده است خواهد بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
1
7
ضمن آرزوی موفقیت وسربلند برای مهندس مهدوی و نیز روز هاییی روشن در پس آن روز های تاریک برای پرسنل زحمت کش و تلاشگر شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان که هشت سال زیر فشار انبوه تبعيض ها، تحقیر ها، بی عدالتی ها، باند بازی ها، و باج خواهی ها و باج دادن ها کمرشان خم شد، اینان را به دادگاه عدل الهی واگذار کرده و انشاءالله به زودی سزای اقدامات خود را خواهند دید که خداوند فرموده (( و سیعلم الذین ظلمو ای منقلبن ینقلبون))
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
1
4
ریاست به دست کسانی خطاست
که از دستشان دستها برخداست

سالها دست کارکنان و پیمانکاران شرکت توزیع برق شمال استان کرمان از جور مدیر عامل قبلی (شهبا) و اطرافیانش به سوی خدا دراز بوده
حال که لطف الهی شامل حالمان شده و مدیری توانمند و دلسوز صنعت برق سرپرستی شرکت را بر عهده گرفته ایادی دست نشانده مدیر قبلی با درج این مطالب میخواهند آبروی از دست رفته شان را بخرند.
در حالی که دستشان برای همه رو شده است و آب رفته به جوی باز نمی گردد.باشد که خداوند جزای عملشان را بدهد
ناشناس
|
France
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
1
5
با سلام ضمن تبریک به مدیریت محترم عامل امیدوارم با گذشت زمان و انتخاب مدیران شایسته افراد نالایق همچون آقای ... و دیگر عیادی ایشان از صحنه حذف تا شرکت برق بتواند کمافسابق شایستگی خود را در زمینه کارمند سالاری و مردم سالاری نشان دهد د
رشیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
2
6
مدیر قبلی که کارنامش مشخصه
این خانواده کلا توی برق ریشه دارن و سیر شدنی هم نیستن
حالا ایشون رو برکنار کردن
باجناقشو توی برق منطقه ای پست دادن که خانواده از سفره برق بی نصیب نباشه
خانمش برادر خانمش و کلا برق هست ارث پدریشون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
1
9
هرچند تاخیر در تعیین تکلیف موجب گمانه زنی های بی مورد است ، مجموعه پرسنل توزیع شمال از شرایط حاضر بسیار خرسند تر از چند ماه و بهتر بگوییم چند سال اخیرند ، همینکه اصل معضل رفع شد جای بسی نعمت است و حضور مهندس مهدوی نیا نوید تغییر رویه و بهبود سیستم را دارد امید داریم که این روند ادامه یابد .
نکته مهم اینجاست کسانی که چنین متنی نوشته اند در زمان مدیریت شهبا کجا بودند که سیستم به فروپاشی نزدیک نشود چرا لیاقتشان را نشان ندادند اگر توانی در یدشان هست!!! ...
پاسخ ها
همکار توانیر
| Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا در توانیر به کلمبه مشهوره......هربار میاد یه گونی کلمبه با خودش میاره....الن یه سالی میشه که توانیر مرض قند زیاد شده//...... :))
علی
|
United States of America
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
1
6
با سلام وادب
فبشر عباد الذین یستمعون القول فیتبعونه الحسنه
که مصداق مومنین واقعی است ومدیر قبل از ان نشانی نداشت چه کانونهای خانوادگی که ایشان مسبب از هم گسیختگی انها شد وچه نیروهای مخلص وتوانمندی که سوختند(50نفر)وچه تهمت هایی ناروا وبی اساس که به کارکنان وابواب جمعی زده شد وچه اعتباری که زحمت سالیان قبل بود از بین رفت شرکت توانیر لخت ودیر تثمیم است وگرنه همه این موارد در شش ماه اول مدیریت شهبا روشن وهویدا بود
پاسخ ها
رامین
| Iran (Islamic Republic of)
و سیعلم الذین ظلمو ای منقلبن ینقلبون
انشاالله شهبا و یارانش به زودی تاوان بی عدالتی ها و ظلم ها را خواهند داد که وعده الهی حتمی است
علی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
2
7
ای داد بدترین دوران کاریم زمان تصدی شهبا با معاون هماهنگیش و رئیس حراستش بود کل سیستم رو با چشم دزد و .... میدیدن فقط خودشون رو به چشم منجی اخر زمانی حساب میکردن چقدر افرادی رو از نون خوردن انداختن خدا ازشون نگذره
رضا زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
1
10
این پیام رو معلومه کیا نوشتن فکر میکنن شاید فرجی بشه دوباره شهبا برگرده اونها هم حکومتشون رو ادامه بدهند طاهری یا حسینی یا مومن زاده نمیدونن اونکه رفته دیگه هیچوقت نمیاد تا قیامت دل ما شهبا رو نمیخواد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
9
2
همه اینها که نظر منفی دادن راجع به مدیریت قبلی چند نفری بیش نیستن و همه هم یکی هستن همونهایی هستن که مدیر عامل مقتدر اقای شهبا دستشون رو کرد و جلوی زیاده خواهیشون رو گرفت.ایشون هیچ وقت به صندلی و مقامش نچسبیده بود و ترسی از چیزی نداشت.چون خودش رو مسوول و جوابگو در پیشگاه خدا میدانست.دقیقا من هم همون جمله بالایی ها رو تکرار میکنم.وسیعلمو الذین ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
کدوم خدا!؟
برخی به الله معتقدند،
برخی خدایشان پول، مقام، مسئولین و... هست..
فرمودید مقتدر؟؟
دوست عزیز وجدان هم خوب چیزیه، در این 8 سال میزان اقتدار مجموعه شرکت توزیع برق شمال استان کرمان در همه زمینه ها از چه سطحی به چه رسیده است؟؟؟
آیا جز این بود که ایشان و یارانش،
تمام افراد بله قربان گو و پارتی دار را پر و بال دادند و افراد شجاع و دلسوز و بدون پارتی را از گردونه خارج کردند.
قضاوت با وجدان های بیدار
یحیی
| Iran (Islamic Republic of)
اقتدار شهاب فقط در پادگانی کردن شرکت و بریدن نون کارگران بدبخت و زحمتکش و خراب کردن وجهه شرکت که یک زمانی جز برترین شرکتهای توزیع کشور بود
شیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
0
5
من یکی از کارکنان این شرکت هستم میخاستم در جواب این بنده خدایی که فرموده شهبا برای خدا کار میکرد بگم شاید برای خاموش کردن عذاب وجدانتون بخاین فکر کنید که کارتون درسته ولی بدونید نه فقط یک نفر این تمامی کارکنان متخصص و متعهد این شرکتند که از بیداد شهبا اونو به خدا واگذار کردند سکوتشون در دوران پادشاهیش از ترس بریده شدن نون زن و بچه شون بود اگر شک دارید یه بار ناشناس از همکارا بپرسید تا بدونید چه دعایی خیری بدرقه راهه اون و مزدوراشه،امیدوارم روزهای طلایی به این شرکت برگرده و دیگه هرگز ریاست به دست چنین افرادی سپرده نشه از شرکت توانیر عاجزانه تقاضا میکنم به این شرکت توجه ویژه ای کنه تا زخم های این سالیان التیام پیدا کنه
قطب الدینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
7
0
یُسْتَدَلُّ عَلَی اِدبارِ الدُّوَلِ بِاَربَعٍ: تَضییعِ الاُصولِ وَ التَّمَسُّکِ بِالفُرُوعِ وَ َتقدیمِ الاَراذِلِ وَ تَاخیرِ الاَفاضِلِ؛
همکاران محترم کااش کمی منصف باشند
جناب مهندس شهبا کدام سمت را بدون تخصص به کسی واگذار کرده بود.
تمامی معاونین و مدیران شرکت برگزیده ترین افراد هستند و همگی درجات بالای علمی را از معتبرترین دانشگاه ها دارند
پاسخ ها
علی پور
| Pakistan
کدوم انتخابش با تخصص بود نکنه معاون مالی پشتیبانی اش مدرک مالی داشته یا مدیر برق کرمان بجای مدرک فیزیک برق داشت
ناشناس
| Germany
تزکیه بر تعلیم مقدم است (وَیُزَكِّیكُمْ وَیُعَلِّمُكُمُ الْكِتَابَ وَالْحِكْمَةَ) درانتصاب مدیران گر چه وجود تخصص و تعهد هر دو لازم و ضروری است ولی تعهد بر تخصص مقدم است زیرا مدیر متخصص بی تعهد به مراتب زیانبارتر از مدیر متعهد بی تخصص است (‌چو دزدی با چراغ آید، گزیده تر برد کالا)
*عَزِیزٌ عَلَیْهِ مَا عَنِتُّمْ حَرِیصٌ عَلَیْكُم بِالْمُؤْمِنِینَ رَؤُوفٌ رَّحِیمٌ – توبه/128)
مدیر باید در عین قاطعیت در برابر ناهنجاری‌ها، یار و غمخوار کارکنان(مردم)باشد و خود را در غم و شادی‌های آنان شریک بداند ؛ به‌ گونه‌ای که درد و رنج زیردستان را درد و رنج خود بداند و در سختی ها و گرفتاری‌ها با آنان همدل و همراه باشد. آیات قران زیاد هستند عمل فرمایید.
عامر
| Iran (Islamic Republic of)
یک دوره ای توزیع شمال قویترین کادر معاونت رو داشت بخصوص مالی. بهره برداری هماهنگی الان میراث اقای شهبا جز ضعیف ترین کادر معاونتها باقی مونده
رامین
| Iran (Islamic Republic of)
به به
شما تعریف نکنید دیگه چه کسی بکنه، اگر انتصاب ها درست بود که الان اوضاع این نبود. سرتون رو از زیر برف بیرون بیاورید لطفا.
مدرک شرط خوبی نیست، برای پخته شدن باید تو کوره رفت،
واقعا حرفه‌ای شما خنده داره
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
6
2
در شرکت توزیع شمال نیروهای بسیار متخصصی وجود دارد که لیاقت مدیریت عاملی را دارند و شرکت توانیر باید با انتخاب بهترین گزینه از میان آنان همانند گذشته این شرکت را موفق نگه دارد کسانی که سالهای زیادی از عمر خود را با برنامه ریزی سرف بهبود سیستم نموده و سعی بر اجرای بی نقص برنامه استراتژیک و برنامه عملیاتی شرکت داشته اند و تمام حم و غمشان خدمت به مردم بوده است و در سالهای گذشته نیز همیشه یاریگر مدیر قبلی بوده اند و ضعف های وی را پوشانیده و هرگز بر خلاف سیاست های کلی توانیر قدمی برنداشتند. حال که فرصتی پیش امده از مدیران بالادست توقع میرود افراد با تجربه و قابل را نادیده نگیرند و تنها به یک گزینه اکتفا نکنند.
پاسخ ها
امید
| Pakistan
یک زمانی مهندس شجاعی از برق جنوب اومد کلی هم موفق بود حالا مهندس مهدوی هم که انصافا جز بهترین مدیران توانیر هست اومده قطعا تحول بزرگی ایجاد میکنه حالا چند تا خس و خاشاک یک چیزی میگن اونها هم معلومه کیا هستن همکارا خیلی توجه نکنن
محمدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
6
0
بابا يك كم انصاف داشته باشيد ...
درسته مديريت آقاي شهبا ضعف هاي زيادي داشت اما اينقدر يكطرفه صحبت نكنيد اما كارهاي خوبي هم شده است
پاسخ ها
عامر
| Iran (Islamic Republic of)
خدایی میشه حداقل یکی از خوبیهاش رو بگین
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
4
0
سلام
بابا یک کم انصاف هم خوب چیزی است
درسته آقای شهبا مدیریت ضعیفی داشت اما اقدامات خوبی هم داشته است
خدا بدادمان برسد با این اخلاقی که داریم
خودم بارها دیدم همین افرادی که الان دارند بدگویی میکنند چطور در زمان ایشان چاپلوسی می کردند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
0
1
تمام زرنگا و نخبه ها حالا همشون کانادا و آمریکا و انگلیس تو بزرگترین و معتبرترین مراکز اونجا شاغلن و جزو مدیران ارشد اپل مایکروسافت و استاد پرینستون ام آی تی و..... با درآمدای نجومی و سرسام آور با بالاترین موقعیت شغلی و یا عده ای تو همین مملکت پزشک متخصص و دندونپزشک با درآمد بالا . اونوقت هر چی ... هستش تو توزیع و توانیر و برق منطقه ای دور هم جمع شدن .دلتون به چی خوشه من نمیدونم اخه اینا شد کار فقط خدتونو علاف کردین و هیچ ارزشی نداره حالا رفتی توزیع یا توانیر برق منطقه ای ب چه دردی میخوره کسی کوچکترین ارزشی براتون قایل نیس
محمدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
4
0
بابا يك كم انصاف داشته باشيد ...
درسته مديريت آقاي شهبا ضعف هاي زيادي داشت اما اينقدر يكطرفه صحبت نكنيد اما كارهاي خوبي هم شده است
عامر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
0
0
با سلام نظرات دوستان محترم است . اما سعی شود هر یک از دوستان از نام خودشون مایه بگذارن.به هر حال نظر من هم , نظر اکثریت همکاران شرکت توزیع شمال استان کرمان است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار