کد خبر: ۴۴۲۷۱
تاریخ انتشار : ۰۹:۰۱ - ۲۷ دی ۱۳۹۹
مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی شرکت توانیر با بیان اینکه جامعه باید نسبت به انرژی احساس مسئولیت داشته باشد، گفت: ۹۰ درصد مردم از مشکلات موجود در صنعت برق اطلاعات جامعی ندارند.
به گزارش برق نیوز ،مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی شرکت توانیر با بیان اینکه جامعه باید نسبت به انرژی احساس مسئولیت داشته باشد، گفت: رشد مصرف انرژی در کشور ۵۰ درصد است که از این نظر هشتمین کشور جهان به‌شمار می‌آید.

"ابوذر صالحی"  در کارگروه "برق امید؛ ضرورت‌های صرفه‌جویی در مصرف برق"، با اشاره به اینکه ۹۰ درصد مردم از مشکلات موجود در صنعت برق اطلاعات جامعی ندارند، اظهار کرد: خاموشی چند روز گذشته به دلیل کاهش یک و نیم درصدی تولید اتفاق افتاد که خوشبختانه این مشکل هم‌اینک برطرف شده و شرایط عادی است.

​وی افزود: اگر مردم تنها ۱۰ درصد از مصرف انرژی را کنترل و به سمت صرفه جویی حرکت کنند، قطعا مشکلی در تامین برق و گاز نخواهیم داشت.

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی شرکت توانیر همچنین با اشاره به اجرایی شدن طرح برق امید یادآوری کرد: وزارت نیرو در سه سال گذشته طرح‌های مختلفی را برای عبور از پیک بار اجرا کرده است؛ چرا که در تابستان مصرف برق افزایش بسیاری دارد و طرح برق امید که با شعار "خانه با امید روشن می‌ماند" و با هدف اصلاح الگوی مصرف همه خانوار‌های ایرانی تدوین شده، در چارچوب همین هدف است.

صالحی، حفظ منابع ملی و محیط زیست را از دیگر اهداف طرح برق امید برشمرد و با اشاره به همراهی ۵۵ ساله توانیر با مردم ایران، همچنین ضرورت انجام طرح‌های اصلاح الگوی مصرف خاطرنشان کرد: اگر هدف طرح‌های اصلاح الگوی مصرف در کشور پیاده نشود به‌ناچار هر ۱۰ سال، ظرفیت تاسیسات برق باید دو برابر شود.

صالحی با بیان اینکه در هیچ کشوری به اندازه ایران به مردم یارانه انرژی پرداخت نمی‌شود، تاکید کرد: جامعه باید با استفاده از طرح‌های مختلف در مصرف انرژی صرفه‌جویی کند.

وی در عین حال، با اشاره به صدور قبض‌های جدید برق برای مشترکان گفت: در قبض‌های جدید برق انشعاب‌های خانگی، مشخصات کامل مصرف انرژی برای مشترکان ارسال شده تا بتواند بعد از بررسی لازم در مصرف انرژی خود صرفه‌جویی کند.
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کارشناس ارشد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
1
0
سلام فکری بحال برق تهران بکنید عدم مدیریت در تمامی سیستم های ان بیداد میکنید افراد ی در ردهای پایین تصمیم گیرنده شرکت شده اند مگر ما مدیر با تجربه وبا تخصص کم داریم که از استان های دیگر به برق تهران انتقال پیدا میکنند انها نیز دوستان وفامیل خود را می اورند این است مشگل صنعت برق بعد بروید دنبال بیست درصد مشگل دیگر .من وتو که پشت این میزها نشسته ایم نماینده هزاران شهید بخون خفته ایم
داش غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
1
3
علت بی اطلاعی مردم وجود امثالی مثل توست که هیچ اطلاعی از صنعت ندارید؟ یک شبه شدید مدیر روابط عمومی با مثلا شایسته گزینی!
پاسخ ها
محمد علی
| Iran (Islamic Republic of)
با نظر شما کاملا موافقم عدم مدیریت یکی ازمشگلات بزرگ در صنعت برق است مثلا مدیر عامل محترم برق تهران باید از اطاق خود به بیرون بیاید ازشرکت وپروژها بازدید کند از مشگلات اجرایی واداری اطلاع داشته باشد و انها را رفع کند و معاونین خود را از افراد با تجربه ومتخصص انتخاب کند نگدارد افراد بی تجربه در امور معاونتها دخالتی داشته باشند به معاونت اجرایی خود بیشتر رسیدگی کند وبا نظر شما موافقم مگر ما از بومی های استان تهران نمی توانیم بعنوان مدیر استفاده کنیم که مدیر وارد میکنیم که هیچ کونه تجربه در کار اجرایی ندارد استان تهران استان بزرگی است وباید مدیران ان نیز از همه نظر تحصیلات .تجربه تخصص. مدیریت بزرگ باشند
همکار
| Iran (Islamic Republic of)
اینکه 90درصد مردم از مشکلات صنعت برق خبر ندارند مشکل مردم نیست مشکل امثال جنابعالی است که بنرهاتو تو جای مناسب نصب نمیکنی صالح جان!!!

نکته مهم اینه که یه لطفی کن مرجع این آمارت رو بما که جزو 10درصد هستیم معرفی کن ،چون بدنبال یه کار تحقیقی و آماری هستم.
صالح جان اگه شما از مشکلات صنعت برق اطلاع داری زحمت بکش قدم رنجه کن تو همون سایت خودت برای 90 درصد و 10 درصد شفاف توضیح بده!؟

آنقدر بخش فنی و تعمیرات این سیستم روان و رو روال است که اگر در شرکت توانیر در تهران را ببندند و سازمان هدفمندی هزینه های جاری و طرحهای صنعت برق را مستقیم به حسابشان واریز کند بهتر از از قبل هم کار میکنند.


صالح جان چندبار رفتی خدمت اساتید جنابان: علیپور-رخشانی مهر-رجبی مشهدی و اسماعیل نیا و شفاف ازشون بپرسی :< آقا ! بنظر شما مشکل صنعت برق چیه؟؟!!>

خدا وکیلی خودت چقدر میدونی؟؟!!!
...
...
...
..
برق نیوز عزیز از اینکه این فرصت ها رو با هوشمندی برای مدیران صنعت فراهم میکنی و ازشان مصاحبه میگیری و میزان ارزشگذاری آنها برای افکار عمومی را به معرض دید میزاری ممنونتیم.





ای آقا ظهورکن
کارشناس ارشد شرکت توزیع تهران بزرک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
0
تا زمانی که رابطه در وزارت نیرو بخصوص در شرکتهای توزیع وبقیه شرکتها حاکم بر تمامی انتصابات می باشد این مشگلات روز به روز بیشتر میشود وبه صنعت برق ضرر میزند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
0
0
وقتی سایت شما که باید مدافع صنعت برق باشد علیه شرکت های برقی شبنامه پخش می کند و نامه سرگشاده می نویسد از مردم عادی چه انتظاری می توان داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
شما هنوز فرق نامه سرگشاده و شبنامه را نمی دانید بعد انتظار دارید مدرم عادی بدونند
بعید می دانم حرف خودت باشد احتمالا مدیریت گفته اینا رو بنویسی چون خودت از این چیزا سر درنمیاری اگر سردرمیاوردی میتونستی فرق مطالب چاپلوسی با بقیه را تشخیص بدی
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار