کد خبر: ۴۴۲۹۸
تاریخ انتشار : ۱۰:۵۱ - ۳۰ دی ۱۳۹۹
نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی اردکان  با تعداد ۲۸ هزار و ۹۴۴ پنل و ۳۴۵ وات ظرفیت پنل با اعتبار ۱۶۵ میلیارد تومان توسط وزیر نیرو در استان یزد افتتاح شد.

به‌گزارش  برق نیوز، "رضا اردکانیان" وزیر نیرو صبح امروز سه‌شنبه چهار پروژه تامین برق در استان یزد را در قالب هفته سی و هفتم پویش هرهفته_الف_ب_ایران به بهره‌برداری رساند.
 
بر این اساس، نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی اردکان  با تعداد ۲۸ هزار و ۹۴۴ پنل و ۳۴۵ وات ظرفیت پنل با اعتبار ۱۶۵ میلیارد تومان در استان یزد افتتاح شد.

همچنین پروژه توسعه ترانس دوم ۶۳.۲۰ کیلوولت با ظرفیت ۴۰ مگاولت آمپر در شهرستان اردکان با سرمایه‌گذاری ۱۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

این گزارش می‌افزاید، پروژه اصلاح و بهینه‌سازی و تعمیرات اساسی پست‌ها و خطوط انتقال و فوق توزیع با بهینه‌سازی ۲۰ پست انتقال و فوق توزیع و همچنین بهینه‌سازی ۲۰۰ کیلومتر خط انتقال و فوق توزیع با اعتبار ۱۴.۷ میلیارد تومان نیز به بهره‌برداری رسید.

پروژه برق‌رسانی به ۶ روستای دشت مهرآباد، هوش، چاه امام موسی صدر، حسین آباد، سرچشمه طزنج و حسین آباد کروغلی با تحت پوشش قرار دادن ۱۳۸ خانوار، از دیگر پروژه‌هایی است که در قالب هفته سی و هفتم پویش هرهفته_الف_ب_ایران افتتاح شد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار