کد خبر: ۴۴۳۴۹
تاریخ انتشار : ۱۵:۰۲ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
رئیس پلیس فتا استان خراسان‌رضوی از شناسایی و دستگیری پنج عامل کلاهبرداری از شرکت توزیع برق مشهد خبر داد.

 به گزارش برق نیوز؛ سرهنگ جواد جهانشیری در تشریح خبر گفت: با اعلام گزارش حراست شرکت برق مبنی بر کلاهبرداری ۱۲میلیارد ریالی از این شرکت، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا مشهد ادامه داد: طبق گزارش واصله به پلیس فتا، مشخص شد که با هدف هوشمندسازی شبکه برق، در تعدادی از پست برق‌ها برای ارسال و دریافت گزارش، تعدادی سیم‌کارت با داده نامحدود بارگذاری شده است که فرد یا افرادی مطلع از این اقدام، با سوءاستفاده از این طرح بار مالی بیش از ۱۰ میلیارد ریالی را به شبکه برق تحمیل کرده‌اند.

این مقام انتظامی گفت: با توجه به اهمیت ماجرا موضوع به صورت ویژه‌ای در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و در نهایت آن‌ها در پی یک سلسله تحقیقات فنی و پلیسی موفق به شناسایی دو متهم در همین رابطه شدند.

سرهنگ جواد جهانشیری تصریح کرد: پس از انجام هماهنگی لازم قضایی و برخی عملیات فنی و پلیسی، هر دو متهم در محل اختفای خود دستگیر و به اداره پلیس انتقال داده شدند.

متهمان که از افراد مطلع در حوزه کاری خود بودند در مواجهه با ادله غیرقابل انکار، ارتکاب جرم خود را پذیرفتند. این مقام ارشد انتظامی افزود: کارشناسان پلیس فتا استان در ادامه سه نفر دیگر را هم که در این امر دخیل بودند شناسایی و بازداشت کردند. در حال حاضر هم هر پنج متهم برای کشف دیگر جرایم احتمالی در اختیار پلیس قرار گرفته‌اند.


منبع: قدس آنلاین

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
0
1
کارتخوان شخصی امور ساری جمع شوند. اخطار اخطار
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار