کد خبر: ۴۴۴۰۶
تاریخ انتشار : ۱۳:۴۷ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
وزارت نیرو در چهل و دومین فجر پیروزی انقلاب اسلامی ۲۱ پروژه بزرگ به ارزش هشت هزار و ۵۴۸ میلیارد تومان در ۴ استان کشور را با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور و وزیر نیرو افتتاح می‌کند.
به‌گزارش برق نیوز، امسال هم‌زمان با دهه فجر، چهار استان خراسان شمالی، کردستان، اردبیل و فارس میزبان هفته‌های سی‌ونهم و چهلم پویش هرهفته_الف_ب_ایران هستند که در این برنامه‌ها، ۹ پروژه در صنعت آب و ۱۲ پروژه نیز در صنعت برق افتتاح می‌شود.

فردا یکشنبه دوازدهم بهمن‌ماه همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن و در هفته سی و نهم پویش هرهفته_الف_ب_ایران، پروژه "واحد شماره ۳ بخش بخار سیکل ترکیبی شیروان" در استان خراسان شمالی افتتاح می‌شود.

همچنین در استان کردستان ۷ پروژه برقی شامل یک نیروگاه مقیاس کوچک، ۴ پروژه تامین برق و دو پروژه احداث خطوط برای تامین برق پایدار برای مشترکان، کاهش تلفات و خاموشی‌ها افتتاح خواهد شد؛ در این استان ۵ پروژه صنعت آب شامل سد رَمِشت، دو پروژه شبکه‌‎های آبیاری و زهکشی و دو پروژه تصفیه‌خانه آب و فاضلاب نیز در شهر‌های سقز و کامیاران به بهره‌برداری می‌رسد.

بیست و یکمین روز بهمن‌ماه و در نهمین روز گرامیداشت دهه فجر نیز پروژه "بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان" در استان اردبیل به‌منظور افزایش تولید و پاسخگویی به رشد فزاینده بار در مرکز کشور در قالب هفته چهلم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران افتتاح می‌شود.

در این هفته از پویش، ۳ پروژه صنعت برق شامل دو نیروگاه خورشیدی، یک پروژه مدیریت شبکه توزیع و ۲ پروژه آبی شامل دو سد تنظیمی ملاصدرا و تَنگ‌خُمار در شهرستان‌های اقلید و فسا افتتاح خواهد شد. همچنین پروژه تصفیه‌خانه آب در شهرستان فسا و تصفیه‌خانه فاضلاب شهر جدید صدرا با هدف استفاده مجدد از پساب و تامین آب شرب و صنعت این استان به‌بهره‌برداری خواهد رسید.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار