کد خبر: ۴۴۴۱۷
تاریخ انتشار : ۱۲:۰۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: با افتتاح سومین واحد بخار نیروگاه سیکل‌ترکیبی شیروان ظرفیت نیروگاه‌های کشور به ۸۵ هزار مگاوات رسید.

به گزارش برق نیوز، همایون حائری همزمان با هفته سی و نهم پویش هرهفته_الف_ب_ایران، در مراسم راه‌اندازی سومین واحد بخار نیروگاه سیکل‌ترکیبی شیروان با تاکید بر اینکه بخش بخار این نیروگاه با سرمایه‌گذاری بالغ بر چهار هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است، گفت: این واحد کاملا با توان مهندسی و دانش فنی داخلی ساخته شده است.

وی ظرفیت این واحد را ۱۶۰ مگاوات برشمرد و افزود: نیروگاه شیروان هم اکنون دارای ۶ واحد گازی و سه واحد بخار است که با افتتاح این واحد جدید ظرفیت کل نیروگاه به یک هزار و ۴۳۴ مگاوات و راندمان مجموعه به ۵۰ درصد خواهد رسید.

حائری سازنده واحد‌های این نیروگاه را گروه مپنا عنوان کرد و گفت: این واحد ۱۶۰ مگاواتی بدون مصرف سوخت اضافه به مجموعه تولید برق کشور افزوده شده و با افتتاح این واحد ظرفیت نیروگاه‌های به ۸۵ هزار مگاوات رسیده است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
0
0
قبلا کل واحد ها که به بهره برداری میرسید و نیروگاه آماده میشد افتتاحیه انجام میشد ولی این آقایان برای هر واحد یک افتتاحیه انجام میدن که وانمود کنند کار انجام میدهند و این عمل آقایان هزینه در بر دارد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار