کد خبر: ۴۴۴۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳:۳۱ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
رئیس جمهور افتتاح گسترده طرح‌های عمرانی در کشور را در راستای تحقق شعار جهش تولید خواند و تاکید کرد که دولت دوازدهم افتخار می‌کند که در سایه فداکاری و تلاش مسئولان، آب، برق و گاز را برای اقشار کم مصرف که عمدتا در میان اقشار کم درآمد نیز هستند، مجانی کرده است.
به‌گزارش برق نیوز، " حسن روحانی" روز یکشنبه و همزمان با آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در مراسم بهره‌برداری از ۱۳ طرح ملی و مهم صنعت آب و برق در استان‌های خراسان شمالی و کردستان اظهار کرد: ۱۲ بهمن که امام خمینی (ره) بر خلاف پیش بینی قدرت‌های بزرگ با استقبال بی نظیر مردم وارد کشور شد، روز شکوهمندی در تاریخ ایران است.

رئیس جمهور با اشاره به سخنرانی امام راحل در بهشت زهرا (س) مبنی بر رایگان شدن آب و برق برای مستضعفان، گفت: مدتی بود که خناسان می‌گفتند «آن آب و برق مجانی چه شد؟» و امروز دولت دوازدهم افتخار می‌کند که در سایه فداکاری و تلاش مسئولان وزارت نیرو و نفت این شعار امام (ره) را محقق ساخت و اقشار کم‌درآمد از آب و برق رایگان برخوردار هستند و بدین وسیله شعار زشتی که خناسان در دست گرفته بودند، پایان یافت.

وی اضافه کرد: مشخص شد که دولت جمهوری اسلامی ایران، دولت مستضعفان است.

روحانی با اشاره به افتتاح طرح‌های مهم ملی در استان خراسان شمالی و کردستان، اظهار داشت: امسال اگر چه به خاطر تحریم و کرونا، سال سختی برای مردم بود، اما جهش تولیدی که مقام معظم رهبری مد نظر داشتند، روی زمین نماند و از آغاز سال، هر هفته، افتتاح‌های مهمی در سراسر کشور داشتیم.

رئیس جمهور با اشاره به اقدامات بسیار بزرگی که در بخش آب و برق انجام شده، گفت: برخی تصور می‌کردند که انقلاب اسلامی صرفاً جنبه سیاسی داشته و برای استقلال کشور و مبارزه با استکبار و استبداد است، برخی نیز تصور می‌کردند که انقلاب اسلامی برای استقرار اسلام است و صرفاً جنبه معنوی دارد، اما آمار و ارقام نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی در کنار مباحث سیاسی و معنوی، برای بخش‌های مادی هم اهمیت قایل بوده است.

روحانی خاطر نشان کرد: در طول دوره انقلاب اسلامی حدود ۱۹۳ سد افتتاح شده این در حالی است که در آغاز انقلاب فقط ۱۹ سد، وجود داشت. در زمینه تصفیه‌خانه فاضلاب نیز در آن دوران ۴ تصفیه‌خانه فاضلاب در کشور وجود داشت و امروز هفتاد و هفتمین تصفیه‌خانه فاضلاب را افتتاح کردیم. ضمن اینکه در ۸ سال دولت تدبیر و امید سالانه دو هزار و ۵۰۰ مگاوات برق جدید به مدار اضافه شده و هر ۵۰ روز یک سد مخزنی ملی به افتتاح رسیده است و تقریباً هر ۲ ماه یکبار یک تصفیه‌خانه آب و هر ماه یک تصفیه‌خانه فاضلاب به افتتاح رسیده است و این اقدامات نشان می‌دهد که همه در صحنه فعالیت حضور داشتند.
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
0
1
اره جون عمش....
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
0
1
اگر به تعرفه های قبل از دولت احمدی نژاد دقت کنید تا 40 کیلووات مصرفی رایگان بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
0
0
... امریکا رو خورده
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار