کد خبر: ۴۴۴۵۰
تاریخ انتشار : ۱۳:۳۲ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
وزیر نیرو گفت: وزارت نیرو در تامین دو کالای راهبردی و مهم آب و برق توانسته از همه توشه و توان خود استفاده کند و رضایت نسبی مردم از این حیث فراهم است.
به گزارش برق نیوز، "رضا اردکانیان" امروز سه‌شنبه در آئین گرامی‌داشت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود: ایام بزرگداشت طلیعه چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی را جشن گرفته‌ایم و با یاد و خاطره امام بزرگ، این روز‌ها کشور ما همچنین سرزمین‌های متاثر از این انقلاب بزرگ با یاد و خاطره امام که روز ولادت حضرت زهرا (س) زادروز آن قائد بزرگ نیز است، گرامی داشته می‌شود.

وی افزود: برای وزارت نیرو توفیقی است بویژه در این ایام که کشور ما مثل همه جای دنیا تحت تاثیر ویروس کرونا و بیماری ناشی از آن است، با توفیق الهی و تلاش شبانه‌روزی همه کسانی که قدردان فرصت خدمت در این صنعت هستند، از تمام توان خود در تامین دو کالای مهم و راهبردی آب و برق استفاده کند.

اردکانیان گفت: به شکرانه این نعمت و توفیقی که نصیب همه ما برای خدمتگزاری به این مردم شده، یاد و خاطره همه شهدا بویژه شهدای صنعت آب و برق را و شهید حسن عباسپور را گرامی می‌داریم و امیدواریم هم در فرصت و مهلت باقی مانده دولت دوازدهم در انجام وظایف و تعهداتی که داریم در خدمت رسانی بتوانیم به نحو احسن انجام وظیفه کنیم و نیز با تاکید رهبر معظم انقلاب و تصمیمات جدی دولت دوازدهم در ریل گذاری مناسب برای فعالیت دولت سیزدهم نقش و وظیفه خودمان را ایفا کنیم.

وی گفت: وزارت نیرو در اوایل دی ماه برنامه ۱۸۰ روز فعالیت کاری که تا پایان دوره دولت دوازدهم طول خواهد کشید را تنظیم کرده و هم در تکمیل پروژه‌ها و طرح‌های ساخت و سازی و به نتیجه رساندن طرح‌های ساز و کاری از جمله اصلاح ساختارها، دستورالعمل‌ها و لوایح و سرفصل ریل‌گذاری برای دولت آینده را تدوین کرده است، چرا که حق مسلم و طبیعی مردم عدم وقفه در خدمت رسانی است.

اردکانیان ادامه داد: امیدواریم از این حیث نیز، مجموعه حاضر، مدیران ارشد صنعت آب و برق بتوانند کار شایسته‌ای را به نتیجه برسانند.

وزیر نیرو افزود: گزارش این برنامه به مسئولان ارشد کشوری منعکس شده و با تاکید و توجه قابل ملاحظه‌ای مواجه است.

وی گفت: پایش منظمی از پیشبرد این برنامه ۱۸۰ روزه که پویش هرهفته_الف_ب_ایران نیز جزئی از آن است به عمل خواهد آمد و در فرصت‌های مناسب گزارش ارزیابی لازم از پیشرفت کار را عرضه خواهیم کرد.

حضور بانوان شایسته در عرصه مدیریت‌های میانی و ارشد وزارت نیرو قابل ملاحظه است

وی همچنین گفت: در بخش فعالیت امور بانوان، بویژه در دولت دوازدهم، وزارت نیرو به وظایف خود به نحو مناسبی عمل کرده و حضور بانوان شایسته ما در عرصه مدیریت‌های میانی و ارشد وزارت نیرو قابل ملاحظه است.

اردکانیان افزود: امیداریم بخشنامه حضور بانوان شایسته در مدیریت شرکت‌ها و هیات‌مدیره‌ها به جد توسط شرکت‌های مادر تخصصی دنبال شود و در پایان سال طبق وعده بتوانیم گزارش مناسبی از این حیث عرضه کنیم.

وزیر نیرو ادامه داد: دهه فجر انقلاب اسلامی مناسبتی است که به‌ویژه به خاطرات ارزشمند آن ایام در ۴۲ سال پیش بازگردیم و با بهره‌گیری از آن مجموعه آثار و فضای بهمن ۵۷ برای ادامه راه و قدردانی‌های عملی از فرصت خدمت به مردم انرژی و انگیزه بگیریم.
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
0
0
آقای اردکانیان ، لطفا بجای ارائه برنامه ۱۸۰ روزه و این همه تبلیغات توخالی یه سر به شرکتهای توزیع بزنید و ببینید در دوره وزارت شما چه بلایی بسر پرسنل شرکتها آمده و بجای تشکر از زحمات ایشان با آنها چگونه برخورد میشود بخصوص امسال که این همه فشار بر روی دوش آنها بوده جهت نیرو رسانی و عدم اعمال خاموشی به مشترکین ، در عوض بجای قدردانی ، اضافه کار وحقوق و درآمدشان کاهش پیدا کرده و اگر همه کسی اعتراض کنه مورد اتهام ، توهین و تهدید به اخراج قرار میگیره ، لطفا یه سر به اصفهان بزنید و پای صحبتها و درد دل پرسنل توزیع اصفهان بشنیدید شاید از این همه ادعاهای کذب و صحبتهای دروغین خود و مدیرانتان کمی خجالت بکشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
0
0
تعارض منافع یعنی خود وزیر نیرو! . خودش هم تولید کننده برق است و هم نماینده مصرف کننده که می گوید مردم رضایت نسبی دارند. زمانی شرم و خجالت در فرهنگ ما جایگاه تربیتی داشت ولی الان گذشتن از انها نوعی کسب و کار است
ناشناس
|
France
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
0
0
این آقای وزیر یا معنی رضایت نسبی رو متوجه نمیشه یا اینکه خودشو به اون در زده !!! قطعا با دارا بودن مدرک دکترا (حتی اگر جعلی هم باشه که با این عملکرد حتما همینطوره ) معنی رضایت نسبی رو باید بفهمه ، مرد حسابی از اون اتاق بیا بیرون و یه دوری توجامعه بزن ببین مردم چی میگنند ، اگه جرات پرسو جو در بین مردم رو نداری حداقل یه چرخی تو شرکتهای تابعه وزارت نیرو بزن ببین چه خبره و مدیرانت با مردم ، پرسنل و پیمانکاران بدبخت چکار میکنند ، شما که از جائی خبر درست نداری ، حق نداری اظهار نظر هم بکنی ، از معاونانت گرفته تا مدیرعاملات هر روز یه حرف میزنند و باعث سر در گمی همه شده انند ، بخدا پیمانکارانو بخاک سیاه نشوندند و ولکن ماجرا هم نیستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
0
0
مازندران که چه قبل این خاموشی ها چه حالا روستاهاش یک خط در میون و برخی نقاط سهری اش خاموشه.
فک کنم خاموشی به ازای هر مشترک سالیانه از 400 دقیقه در سال الان نقطه به نقطه اش رسیده به 2400 دقیقه.
تلفات نقطه به نقطه هم از 12% رسیده به 24%
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار