کد خبر: ۴۴۴۷۶
تاریخ انتشار : ۱۲:۵۸ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
مدیرعامل شرکت توزیع  برق استان همدان از جمع‌آوری ۵۷۹ ماینر طی سال جاری در استان همدان خبر داد.
به‌گزارش برق نیوز، "شیرزاد جمشیدی" با اشاره به افزایش مصرف گاز و برق اظهار داشت: با توجه به روند افزایشی مصرف گاز و برق در بخش‌های خانگی و تجاری و به دنبال آن محدودیت در تأمین سوخت گاز نیروگاه‌ها نیاز به مدیریت مصرف هرچه بیشتر برای تمام مشترکان وجود دارد.

وی با اشاره به افزایش ۴ درصدی مصرف انرژی طی ۱۰ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: با توجه به محدودیت‌های تأمین سوخت نیروگاه‌ها رعایت الگوی مصرف و کاهش ۱۰ درصدی در مصرف برق و گاز از ضروریات است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای کنترل بار زمستانی افزود: با اجرای مانور‌های مختلف برای تعدیل روشنایی معابر شهری و جاده‌ای، کنترل بار صنایع، جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز و... سعی شده انرژی مصرفی در این حوزه‌ها به مقدار قابل توجهی کاهش یابد.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از اقدامات انجام شده جمع‌آوری رمزارز‌ها در استان بود، عنوان کرد: با توجه به اینکه تاکنون هیچ مجوزی برای تولید رمز ارز‌ها در استان صادر نشده است، جمع‌آوری ماینر‌ها در دستور کار قرار گرفت.

جمشیدی ادامه داد: با بررسی افزایش مصرف، تعدادی از مشترکان که مصرف غیرمتعارف داشتند شناسایی شدند که طی بازرسی انجام شده از ۲۰ انشعاب تعداد ۴۱۲ ماینر کشف شد که مجموع توان مصرفی آن‌ها معادل ۷۲۶ کیلووات ساعت در لحظه بوده است.

وی تصریح کرد: با توجه به مانور جهادی ۲۶ و ۲۷ دی ماه سال جاری از ۶ مشترک با قدرت قراداری یک هزار و ۶۵۹ کیلووات ساعت ۱۶۷ ماینر کشف شد که جمع توان مصرف لحظه‌ای آن‌ها معادل ۳۳۰ کیلووات ساعت است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان بیان داشت: از دیگر اقدامات انجام شده برگزاری گشت‌های شبانه در راستای کنترل روشنایی و مصرف ادارات و سازمان‌ها است که در این خصوص اکیپ‌های متعدد از ستاد شرکت برای کنترل اقدامات انجام شده به شهرستان‌ها اعزام می‌شوند.

وی اضافه کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با پلیس راهور و پلیس راه استان و اداره کل راهداری، روشنایی جاده‌ها نیز کنترل شده و در صورت لزوم با در نظر گرفتن نقاط حادثه‌خیز، تعدیل شده است.

جمشیدی خاطرنشان کرد: وجود گشت‌های متعدد و مستمر شرکت برای کنترل مصارف و روشنایی سایر مشترکان تجاری و ... نیز از دیگر اقدامات این شرکت است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار