کد خبر: ۴۴۵۱۰
تاریخ انتشار : ۰۸:۳۰ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از سقوط بهمن در روستای ناریان خبر داد و گفت: در پی این حادثه ۳ نفر از کارکنان اداره برق زیر برف مدفون شدند که ۲ نفر نجات یافتند. اما متاسفانه یک نفر از کارکنان شرکت برق بنام ساسان کاظمی جانش را در راه خدمت به هم وطنان از دست داد.
به گزارش برق نیوز،مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از وقوع بهمن در جاده روستای ناریان شهرستان طالقان خبر داد و گفت: تعدادی از پرسنل اداره برق دچار حادثه شده‌اند.
 
 محمدرضا فلاح نژاد گفت: حدود ساعت ۱۵:۴۰ دقیقه امروز یکشنبه ۱۹ بهمن یک فقره ریزش بهمن در جاده روستای ناریان شهرستان طالقان گزارش شد.
 
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از سقوط بهمن در روستای ناریان خبر داد و گفت: در پی این حادثه سه نفر از کارکنان اداره برق زیر برف مدفون شدند که دو نفر نفر نجات یافتند و جست و جو برای  نفر دیگر ادامه دارد.

در حادثه سقوط بهمن روستای ناریان طالقان:نیرو‌های امدادی هلال احمر دو نفر از حادثه دیدگان را نجات دادند، اما متاسفانه با وجود تلاش امدادگران یک نفر از کارکنان شرکت برق بنام ساسان کاظمی جانش را در راه خدمت به هم وطنان از دست داد.
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
0
4
تسلیت به خانواده داغدار ایشان
ناشناس
|
Mauritius
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
2
0
تسلیت به خانواده اش. اما مدیرعامل دو تابعیتی دلش,بحال نه کارکنان می,سوزد نه برق مملکت. مثل نواب که بدلیل دو تابعیتی مجبور به استعفایش کردید ایشان را هم عوضش کنید.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار