کد خبر: ۴۴۵۳۲
تاریخ انتشار : ۱۱:۴۸ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
۴ پروژه تامین برق در استان‌های اردبیل و فارس با سرمایه‌گذاری ۳ هزار و ۵۲۴.۵ میلیارد تومان با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور و وزیر نیرو در قالب چهلمین هفته پویش هرهفته_الف_ب_ایران، افتتاح شد.
به‌گزارش برق نیوز، صبح امروز سه‌شنبه "بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان" با ظرفیت ۱۶۰ مگاوات در استان اردبیل و سرمایه‌گذاری سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای افزایش تولید و پاسخگویی به رشد فزاینده بار در مرکز کشور، بالابردن راندمان نیروگاه، صرفه‌جویی در مصرف سوخت و کاهش آلایندگی محیط زیست با ارائه گزارش "همایون حایری" معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی افتتاح شد.

بر این اساس، در استان فارس نیز یک نیروگاه خورشیدی ۶.۰ مگاواتی داراب _لایزنگان با مساحت ۱۲ هزار متر مربع، ۱۸۱۸ عدد تعداد پنل و تعداد ۱۱ عدد اینورتر با اعتبار ۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

همچنین پروژه "نیروگاه خورشیدی یک مگاواتی شهرک صنعتی سروستان" با مساحت ۱۹ هزار مترمربع زمین خریداری شده از شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، تعداد ۸۴۶ عدد پنل ۳۳۵ ، تعداد ۶۶۷ عدد پنل ۳۲۵ ایرانی، تعداد ۶ عدد اینورتر ۸۰ کیلووات با اعتبار ۷.۵ میلیارد تومان افتتاح شد.

این گزارش می‌افزاید، پروژه "نصب و راه‌اندازی و مدیریت شبکه فیبر نوری" با خرید و نصب فیبرنوری و سیستم مدیریت شبکه و با هدف تامین برق و بهبود کیفیت توان و کاهش تلفات، تعدیل بار ترانسفورماتور‌های موجود پست، تقویت شبکه فوق توزیع، تعدیل بار پست‌های مجاور و بهبود پایداری شبکه ۶۳ کیلوولت افتتاح شد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
0
0
خدایش وزارت نیرو از لحاظ حقوق و مزایاء نسبت به وزارت خونه های دگ مثل نفت بهداشت خارجه و... مرده کاملا.دگ ام درست بشو نیست
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار