کد خبر: ۴۴۵۶۱
تاریخ انتشار : ۱۵:۰۰ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
ده سارق در شهرستان‌های تحت حوزه عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.
به گزارش برق نیوز ، علیرضا قریه میرزایی مدیر دفتر حراست و امور محرمانه توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان از دستگیری یک مالخر در شهرستان جیرفت خبر داد و گفت: با توجه به افزایش سرقت بعد از بررسی و پی گیری که با کمک پلیس آگاهی این شهرستان صورت گرفت یک مالخر که کار خرید و فروش سیم‌های مسروقه را انجام میداد توسط پلیس آگاهی در کارگاه ضایعاتی وی دستگیر شد.

وی افزود: بعد از دستگیری این مالخر، تعداد چهار سارق نیز دستگیر شدند و مشخص گردید که اکثر سارقین این شهرستان با مالخر مذکور در ارتباط بودند.

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت همچنین از دستگیری سه سارق در شهرستان ریگان خبر داد و بیان نمود: سه سارق مذکور که توسط مامورین نیروی انتظامی شهرستان ریگان، دستگیر شدند به ۱۵۸ کیلوگرم سیم شبکه اعتراف نموده که هم اکنون در زندان هستند.

قریه میرزایی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: در تاریخ ده بهمن ماه سال جاری دو سارق با یک دستگاه موتور سیکلت به همراه سیم‌ها و اقلام مسروقه توسط نیرو‌های بسیج (گشت رضویون) دستگیر و تحویل مقامات قضایی داده شدند.

وی ضمن تقدیر از نیرو‌های بسیج مردمی که اجازه نخواهند داد اموال بیت المال توسط افراد سودجو، پایمال گردد، اضافه نمود: گشت زنی نیرو‌های بسیج همچنان پابرجاست و این اطمینان را به مردم می‌دهم که همکاران این شرکت با همراهی نیرو‌های بسیج مردمی و مامورین نیروی انتظامی به وظیفه خود جهت حفظ اموال بیت المال از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه مشارکت و همراهی مردم با پلیس می‌تواند نقش بسزایی در کاهش و کشف جرایم داشته باشد، اضافه نمود: برخورد با سارقان با قاطعیت و تلاش شبانه روزی ادامه خواهد داشت و ما از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس انتظامی و از طریق تلفن ۱۲۱ واحد عملیات و اتفاقات برق، جهت پیگیری اطلاع دهند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار