کد خبر: ۴۴۵۷۹
تاریخ انتشار : ۱۴:۴۶ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
مدیر امور هماهنگی انتقال شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان از برپایی مجدد دکل‌های سقوط کرده برق در این استان که منجر به قطعی مسیر ارتباطی رینگ جنوب شرق کشور شده بود، خبر داد.
به‌گزارش برق نیوز، «حامد اسلامی» با اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال سرقت نبشی‌های دکل خط ۲۳۰ کیلوولت زاهدان-بم که منجر به سقوط آن و دو دکل دیگر واقع در پیرامون آن شده بود، مسیر ارتباطی رینگ جنوب شرق کشور واقع در بین استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی قطع شده بود.

وی افزود: با تلاش شبانه‌روزی همکاران شرکت برق منطقه‌ای و پیمانکار، پس از ۱۴ روز و در زمانی بسیار کمتر از مدت زمان پیش‌بینی شده، هر سه دکل مجددا نصب و مسیر ارتباطی ۲۳۰ کیلوولت متصل شد.

اسلامی خاطرنشان کرد: قطعات آسیب‌دیده دکل‌ها از محل انبار مرکزی زاهدان به محل ۳۰۰ کیلومتری زاهدان به منظور مونتاژ و نصب روی دکل‌ها در کمترین زمان انجام شد.

وی تاکید کرد: با توجه به افزایش آمار سرقت‌ها، علاوه بر افزایش بازدید‌های شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان، لازم است دستگاه‌های امنیتی تعامل و همراهی بیشتری در این زمینه داشته باشند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار