کد خبر: ۴۴۶۳۰
تاریخ انتشار : ۱۰:۱۰ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو گفت: شبکه آب و برق در استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد بعد از زلزله و حضور تیم‌های عملیاتی کاملا پایدار است.

به‌گزارش برق نیوز، "میثم جعفرزاده" در خصوص آخرین وضعیت شبکه‌های آب و برق استان کهگیلویه و بویراحمد پس از زلزله اظهار کرد: این زلزله ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه در مرز میان استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد و استان اصفهان در منطقه سی‌سخت رخ داده است.

وی اضافه کرد: در ابتدای حادثه ما قطعی برق را در منطقه سی‌سخت داشتیم که به سرعت فیدر ۲۰ کیلوولت برق‌دار شد و شبکه فشار متوسط در منطقه به حالت پایدار درآمد.

مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو با بیان اینکه تیم‌های عملیاتی از ابتدای کار در حالت آماده باش هستند، گفت: در حال حاضر تیم‌های ارزیابی عملیاتی در حال بررسی نقاط روستایی هستند که اگر احیانا خطوط فشار ضعیف دچار مشکل شده باشد، به سرعت ترمیم شود.

وی با اشاره به فعالیت پنج تیم عملیاتی در منطقه یادآور شد: در محل حادثه یک مجتمع آبرسانی به ۲۱ روستا داشتیم که خوشبختانه آسیبی ندیده و هم‌اکنون تیم‌های عملیاتی در حالت آماده‌باش بوده و وضعیت آب و برق در محل زلزله در حالت پایدار است.
 
زمین لرزه ۵.۶ ریشتری شهر سی سخت موجب آتش سوزی در شبکه برق شد. با تلاش کارشناسان و اکیپ‌های عملیاتی در کمتر از یک ساعت برق شهر سی سخت به مدار بازگشت.

برخی برخی روستاها همچنان قطع است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار