کد خبر: ۴۴۶۵۱
تاریخ انتشار : ۱۵:۲۰ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
معاون وزیر نیرو با بیان اینکه ظرفیت نیروگاه‌های برق کشور تا پایان دولت به ۸۷ هزار مگاوات می‌رسد گفت: برای ساخت بقیه نیروگاه‌ها حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در حال هزینه کردن است.
به گزارش برق نیوز، همایون حائری  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حدود ۳۱۰ مگاوات مجوز رمز ارز فعال در کشور وجود دارد اظهار داشت: مجموع مجوز‌های صادر شده در زمینه رمز ارز در کشور به بیش از یک هزار مگاوات می‌رسد.

وی با بیان اینکه رمز ارز‌های غیرمجاز نیز در کشور با تلاش همکاران ما و دیگر نهاد شناسایی و مطابق قانون با آنان برخورد می‌شود افزود: امیدواریم این رمز ارز‌های غیرمجاز با انجام اقدامات مقتضی مجوز‌های لازم را اخذ و فعالیت خود را به صورت قانونی پیگیری کنند.

معاون وزیر نیرو با بیان اینکه ظرفیت نیروگاه‌های نصب شده در کشور کلکسیونی از نیروگاه‌های مختلف است ابراز داشت: خوشبختانه در کشور انواع نیروگاه‌ها را داریم به نحوی که ظرفیت نیروگاه‌های نصب شده کشور ۸۵ هزار مگاوات می‌رسد و جزو رتبه ۱۲ جهان محسوب می‌شویم.

وی با بیان اینکه تا پایان دولت ظرفیت نیروگاه‌های نصب شده کشور به ۸۷ هزار مگاوات می‌رسد گفت: برای ساخت بقیه نیروگاه‌ها حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در حال هزینه کردن است و امیدواریم بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نیروگاه‌ها به بهره‌برداری برسد.

حائری ضمن اشاره به همکاری خوب استارت آپ‌ها در کاهش مصرف برق تصریح کرد: با همکاری خوب استارت آپ‌ها توانسنیم در تابستان امسال ۴۵۰ مگاوات برق صرفه‌جویی برق داشته باشیم و بر همین اساس در تابستان سال آینده نیز نگاه ویژه‌ای به استارت آپ‌ها شده است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار