کد خبر: ۴۴۶۵۷
تاریخ انتشار : ۱۲:۱۳ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: با تلاش شبانه‌روزی و با تعویض بیش از ۵۰ اصله تیر و چهار دستگاه ترانسفورماتور، برق تمام روستا‌های درگیر برف و مناطق سخت‌گذر در شهرستان ملایر وصل شد.
به گزارش برق نیوز، "شیرزاد جمشیدی" ، با اشاره به وزش تندباد با سرعت ۹۰ تا ۱۲۰ کیلومتر در استان و بارش برف سنگین در برخی از مناطق اظهار داشت: در پی بروز این شرایط جوی از روز پنجشنبه ۳۰ بهمن ماه، ۶۸ روستا در استان دچار قطعی شدند.

وی افزود: با حضور به موقع و تلاش جهادی نیرو‌ها تا ساعت ۷ بعدازظهر همان روز بیشتر روستا‌ها برق‌دار شدند و ۹ روستا به علت سخت‌گذر بودن و عدم دسترسی به شبکه‌های توزیع و برودت هوا بی‌برق باقی ماند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: تا پایان روز پنجشنبه ۳۰ بهمن ماه نیز دو روستا از طریق ژنراتور و یک روستای دیگر با مانور شبکه برق‌دار شدند.

وی با اشاره به خسارت وارده به شبکه‌های توزیع استان همدان ادامه داد: شدت آسیب در شبکه‌های برق شهرستان ملایر از سایر نقاط استان بیشتر گزارش شده که عمدتاً شامل سقوط ترانسفورماتور و شکستگی تیر بود.

جمشیدی یادآور شد: با تشکیل ۴۰ اکیپ مجهز و با کمک تجهیزات سنگین راهداری و ماشین‌های کمک‌دار ادارات شهرستان ملایر و بیش از پنج دستگاه جرثقیل سنگین و سبک، سه دستگاه بالابر و دو دستگاه بلدوزر برای بازگشایی معابر اقدام شد.

وی ضمن تقدیر از صبوری مردم خاطرنشان کرد: در نهایت با تلاش شبانه‌روزی و با تعویض بیش از ۵۰ اصله تیر و چهار دستگاه ترانسفورماتور، تمامی روستا‌ها و مناطق سخت‌گذر این شهرستان نیز برق‌دار شدند.
 
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار