کد خبر: ۴۴۶۵۸
تاریخ انتشار : ۱۲:۴۸ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
وزیر نیرو در نشست شورای راهبردی توسعه مدیریت وزارت نیرو، لوح تقدیر رئیس‌جمهور برای انتخاب شرکت برق حرارتی به عنوان دستگاه برگزیده جشنواره ملی شهید رجایی را به مدیرعامل این شرکت مادرتخصصی اهدا کرد.
به گزارش برق نیوز، شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی در شانزدهمین جشنواره ملی شهید رجایی توانسته از میان حدود ۱۰۰ دستگاه اجرایی به عنوان دستگاه برگزیده در بعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی و رشد عملکرد نسبت به سال قبل انتخاب شد.

براساس قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین‌نامه‌های مربوطه هر ساله تمامی دستگاه‌های اجرایی در دو بعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند که بنابر اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور، شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی در شانزدهمین جشنواره ملی شهید رجایی موفق شده است از میان حدود ۱۰۰ دستگاه اجرایی به عنوان دستگاه برگزیده در بعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی و رشد عملکرد نسبت به سال قبل انتخاب شود.

برای شاخص‌های عمومی این دوره از جشنواره هشت محور کلی شامل: اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی، شفافیت و مدیریت مالی، بهبود فضای کسب و کار و ارتقای بهره‌وری، ارتقای سلامت اداری، مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی، توسعه فرهنگ سازمانی و استقرار نظام مدیریت عملکرد مورد ارزیابی قرار گرفته است.

شاخص‌های اختصاصی ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی نیز برگرفته از برنامه پنج ساله توسعه، مصوبات مجلس شورای اسلامی و هیئت وزیران بوده است. این جشنواره با هدف تشویق و نهادینه‌سازی فرهنگ ارتقای عملکرد و انتقال تجربیات موفق در بین دستگاه‌های اجرایی از سال ۱۳۷۵ آغاز شده است. ​
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
2
3
برق حرارتی با این شاهکار کمبود مدیریت سوخت زمستان نیروگاهی که امسال نشان داد واقعا شایسته تقدیر بود!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
4
3
اقای طرزطلب مدیر موفقی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
1
2
وقتی انتساب افراد با مدرک غیر تخصصی از طریق نزدیکان رییس جمهور انجام بشود معلوم هست همین نزدیکان سایر کار ها منجمله دستگاه بر تر را نیز به سر انجام میرسانند.در دولت قبل تمامی واحد های نیروگاه به بهره بداری میرسی بعد نیروگاه افتتاح میشد ولی اکنون برای هر واحد نیروگاه ،نیروگاه افتتاح میشه
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار