کد خبر: ۴۴۶۶۷
تاریخ انتشار : ۰۹:۰۲ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
رییس مرکز پایش و کنترل کیفیت هوای کلانشهر اراک گفت: از روز سه شنبه نیروگاه حرارتی شازند کاملا گازسوز می‌شود.

به گزارش برق نیوز، علیرضا محرابیان بیان کرد: از روز گذشته با دستور استاندار مرکزی، صورتجلسه به نیروگاه حرارتی شازند ابلاغ شد تا مصرف مازوت در این نیروگاه را متوقف کند.

وی با تاکید بر اینکه مسلما نمی‌توان به یکباره مصرف مازوت را در نیروگاه متوقف کرد، گفت: نیروگاه با روند کاهشی که از امروز در دستور کار خود را قرار داده است به سمت گازسوز شدن کامل حرکت می‌کند.

محرابیان تصریح کرد: طبق آخرین آمار دریافتی امروز مصرف مازوت در نیروگاه به ۹۸۰ هزار لیتر رسیده است، فردا یکی از واحد‌ها از مدار خارج می‌شود و در روز سه شنبه دو واحد فعال این نیروگاه به صورت کامل گاز سوز خواهند شد.

رییس مرکز پایش و کنترل کیفیت هوای کلانشهر اراک با بیان اینکه نیروگاه برای گازسوز شدن تایید تهران را نیز دریافت کرده است و از این بابت امیدواریم برای روز سه شنبه مشکلی بروز نکند، افزود: نیروگاه حرارتی شازند از روز ۲۱ آذرماه بر مدار استفاده از مازوت قرار گرفت و تا امروز حدود ۲۱۸ میلیون لیتر مازوت سوزانده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار