کد خبر: ۴۴۸۵۳
تاریخ انتشار : ۱۰:۱۳ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
جلسه شورای اقتصاد به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد. در این جلسه درخواست‌های وزارت نیرو در شورای اقتصاد مورد موافقت قرار گرفت. اصلاح مصوبه شورای اقتصاد موضوع سرمایه‌گذاری از محل منابع داخلی شرکت سهامی مدیریت شبکه برق ایران برای احداث مرکز دیسپاچینگ ملی و پشتیبان، اعطای مجوز انتشار اوراق مالی اسلامی به شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی برای احداث نیروگاه‌های سیکل ترکیبی و.. از جمله درخواست‌های وزارت نیرو بود که در این جلسه مورد موافقت قرار گرفت.

به گزارش برق نیوز: جلسه شورای اقتصاد پیش از ظهر روز ۹۹/۱۲/۱۸ به ریاست  اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور برگزار شد. در این جلسه درخواست‌های وزارت نیرو در شورای اقتصاد مورد موافقت قرار گرفت.

در این جلسه که وزرای راه و شهرسازی و نیرو، رییس سازمان برنامه و بودجه، معاون علمی و فناوری رییس جمهور و رییس سازمان توسعه تجارت نیز حضور داشتند، درخواست‌های برخی دستگاه‌های اجرایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و شورای اقتصاد با تعدادی از این درخواست‌ها موافقت کرد.

اصلاح مصوبه شورای اقتصاد موضوع سرمایه‌گذاری از محل منابع داخلی شرکت سهامی مدیریت شبکه برق ایران برای احداث مرکز دیسپاچینگ ملی و پشتیبان، اعطای مجوز انتشار اوراق مالی اسلامی به شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی برای احداث نیروگاه‌های سیکل ترکیبی، واگذاری ۲۴۲ دستگاه ماشین آلات طرح احداث سد شفارود از طریق ترک تشریفات مزایده و واگذاری اجرای پروژه احداث نیروگاه بخاری هرمزگان (سیریک) از جمله درخواست‌های وزارت نیرو بود که در این جلسه مورد موافقت قرار گرفت.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار