کد خبر: ۴۴۸۵۴
تاریخ انتشار : ۱۰:۱۴ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
بیست و دومین مجمع سازمان علمی دانشجویی مهندسی برق کشور بصورت آنلاین برگزار شد. در این مجمع دبیران بیش از ٥٠ انجمن علمی دانشجویی فعال در حیطه رشته مهندسی برق از دانشگاه‌های سراسر کشور حضور داشتند.

 به گزارش برق نیوز: بیست و دومین مجمع سازمان علمی دانشجویی مهندسی برق کشور بصورت آنلاین برگزار شد. در این مجمع دبیران بیش از ٥٠ انجمن علمی دانشجویی فعال در حیطه رشته مهندسی برق از دانشگاه‌های سراسر کشور حضور داشتند.

انجمن‌های حاضر در مجمع متشکل از رشته‌های مهندسی برق، مهندسی الکترونیک، مهندسی پزشکی، مهندسی مخابرات، مهندسی انرژی، مهندسی ماشین‌های ریلی، هوش مصنوعی و شاخه‌های IEEE دانشگاه‌های سراسر کشور بودند.

بیست و دومین مجمع سالانه سازمان علمی دانشجویی مهندسی برق کشور (اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی مهندسی برق کشور) بعنوان قدی‌ترین نهاد علمی دانشجویی کشور در روز‌های ۱۲ و ۱۳ اسفندماه سال ۱۳۹۹ به صورت مجازی برگزار و دبیر این اتحادیه انتخاب گردید.

در این دوره از انتخابات بیش از ۶۰ نماینده از انجمن‌های علمی دانشجویی مهندسی برق، ieee و مهندسی پزشکی دانشگاه‌های سراسر کشور حضور داشتند.

نمایندگانی از دانشگاه‌های شهید بهشتی، تربیت مدرس، الزهرا، اصفهان، فردوسی مشهد، سمنان، خواجه نصیر، ایلام، فنی و حرفه‌ای و ... در بیست و دومین مجمع سالانه اتحادیه برق حضور داشتند.

در پایان این نشست و با رای اعضای مجمع عمومی، شورای مرکزی و بازرسان اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی مهندسی برق کشور انتخاب گردیدند که اسامی شورای مرکزی منتخب به شرح زیر است:

روشنک مرادی غرییوند (دانشگاه اصفهان)، حسین بلوچی (دانشگاه ایلام)، آیدا ریحانی (دانشگاه الزهرا)، مجتبی کلانتری (دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی)، علیرضا ولیان ایرج (دانشگاه فنی و حرفه‌ای)، سید محمد ابطحی (دانشگاه اصفهان)، علیرضا جراح (دانشگاه سمنان)، محسن بروغنی (دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی)، محمد شفیعی (دانشگاه اسفراین).

در نهایت نیز با رای همه اعضای شورا روشنک مرادی غرییوند به عنوان دبیر اتحادیه و بیست و دومین رییس سازمان منصوب گردیدند.

همچنین پوریا سلیمانی‌فر و ابوالفضل تاج الدین پور به عنوان اعضای علی البدل و مهسا صبوری به عنوان بازرس اصلی و  مهدی محمدی گهروئی به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.
 
بیست و دومین مجمع سازمان علمی دانشجویی مهندسی برق کشور بصورت آنلاین برگزار شد.
 
 
معرفی اتحادیه:

اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی مهندسی برق کشور تحت عنوان سازمان علمی دانشجویی مهندسی برق کشور به عنوان اولین تشکل منسجم علمی دانشجویی در سطح کشور و همچنین تنها تشکل علمی دانشجویان مهندسی برق و کامپیوتر در سطح ملی در سال ۱۳۷۷ و پس از برگزاری نخستین کنفرانس دانشجویی مهندسی برق ایران در دانشگاه صنعتی شریف تأسیس شد.

پس از چند دوره فعالیت، با ثبت سازمان در وزارت علوم تحقیقات و فناوری به عنوان اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی مهندسی برق کشور، این اتحادیه وظیفه هدایت، حمایت و برنامه‌ریزی در جهت رشد و پیشرفت دانشجویان و ترغیب آن‌ها به انجام کار‌های پژوهشی و تحقیقاتی در دانشگاه‌های کشور را برعهده گرفت.
 
با نهادینه شدن انجمن‌های علمی دانشجویی مهندسی برق و کامپیوتر در دانشگاه‌ها و تقویت فعالیت‌های آن‌ها، اتحادیه از برگزاری کنفرانس پا را فراتر گذاشته و با فعالیت منسجم، فراگیر و هدفمند نقش مهمی را در رشد و بالندگی علمی دانشجویان مهندسی برق کشور ایفا کرده است، به نحوی که پس از بیست و یک سال هم اکنون بیش از ۱۰۰ دانشگاه از سراسر کشور با اتحادیه ارتباط مستمر داشته و برنامه‌های متعددی به برنامه‌های کشوری اتحادیه افزوده‌اند.

اتحادیه مهندسی برق کشور با اهتمام و تلاش اعضای خود، به این باور رسیده است که ترقی علمی و عملی در رشته استراتژیک و بنیادین مهندسی برق در دانشگاه‌ها جز بدست صاحبان اصلی آن‌ها یعنی دانشجویان رقم نخواهد خورد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار