کد خبر: ۴۴۸۶۸
تاریخ انتشار : ۱۰:۱۸ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
نیروگاه رامین ملاثانی در خصوص "فرآیند برگزاری آزمون تبدیل وضعیت اشتغال کارکنان نیروگاه رامین" توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری برق نیوز، روابط عمومی نیروگاه رامین ملاثانی در در خصوص انتشار خبر "فرآیند برگزاری آزمون تبدیل وضعیت اشتغال کارکنان نیروگاه رامین" توضیحاتی را ارائه داد که به شرح ذیل است.

بخش اول:
به استحضار می‌رساند آزمون تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی نیروگاه رامین پس از اخذ مجوزات لازم از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارت نیرو و طبق مدیریت و برنامه ریزی‌های از پیش تعیین شده شرکت مادرتخصصی تولید برق حرارتی در سراسر کشور بطور همزمان برگزار شد.

بخش دوم:
در خصوص ابهام ایجاد شده با موضوع اعتراض کارکنان نیروگاه رامین نسبت به برگزاری این آزمون بدلیل شیوع ویروس کرونا به استحضار می‌رساند همانطور که در اخبار و مستندات منتشره آن رسانه در اینخصوص پیداست این آزمون پس از صدور مجوزات لازم از سوی ستاد مبارزه با ویروس کرونا استان خوزستان با حضور ۲۹۰ نفر از کارکنان واجد شرایط (دارای سوابق شغلی مرتبط/ مدک تحصیلی/چارت سازمانی) این نیروگاه در روز جمعه ۱۵ اسفندماه سال جاری و در فضای باز و با حضور بازرسین مرکز بهداشت خوزستان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجتماعی برگزار شد؛ لذا انتساب اعتراض تعدادی از افراد مجهول الهویه دراینخصوص به کلیه کارکنان این نیروگاه توسط آن رسانه خارج از نگاه حرفه‌ای و اخلاقی است که متاسفانه باوجود توضیحات لازم به خبرنگار آن رسانه شاهد تکرار این موضوع هستیم.

بخش سوم:
با توجه به تعطیلی‌های فروردین ۱۴۰۰ و پس از آن تحولات مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری و تغییرات احتمالی بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های استخدامی که متاسفانه کارکنان این نیروگاه تجربه تلخ آن را نیز داشته اند، درخواست برگزاری آزمون به ستاد مبارزه با کرونا پس از بررسی توسط کارشناسان امر و طبق نظر مجموعه مدیریتی و کارکنان این نیروگاه بویژه افراد واجد شرایط صورت گرفت و هیچ گونه اعمال فشاری به کارکنان و یا ستاد محترم مبارزه با ویروس کرونا استان دراینخصوص وارد نشده است.

بخش چهارم:
درخصوص ابهام ایجاد شده توسط آن رسانه در خصوص اطلاع مسئولان نیروگاه رامین از مغایرت برخی سوالات آزمون با منابع اعلام شده پیش از برگزاری آزمون به استحضار می‌رساند که این آزمون بطور یکپارچه و همزمان در نیروگاه‌های زیرمجموعه شرکت مادرتخصصی تولید برق حرارتی کشور و با طراحی سوالات توسط مجموعه آموزشی صنعت آب و برق کشور برگزار شد و مسئولان نیروگاه نیز هیچ اطلاعی از این موضوع نداشته و ضمن تکذیب این اتهام، مراتب اعتراض کارکنان نیروگاه رامین همچون سایر نیروگاه‌های کشور در صورتجلسه متولی برگزاری آزمون (مرکز آموزشی صنعت آب و برق خوزستان) و با حضور نماینده گان شرکت تولید برق حرارتی ابلاغ گردیده است.

ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که طبق پیگیری‌های مستمر این نیروگاه، مقرر است نتیجه اعتراضات و بررسی‌های کارشناسی در اینخصوص نیز در اسرع وقت توسط شرکت مادرتخصصی تولید برق حرارتی کشور به کلیه نیروگاه‌ها ابلاع شود.

لازم به توضیح است سهمیه تخصیص داده شده به نیروگاه رامین بمنظور تبدیل وضعیت اشتغال نیرو‌های شرکتی این مجموعه ۱۶۲ نفر بوده که در مرحله اول این فرآیند ۹۷ نفر از این کارکنان پس از اخذ امتیازات لازم در آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی در شرف تبدیل وضعیت بوده و امیدواریم ۶۵ سهمیه باقی مانده نیز پس از گذر موفقیت آمیز از این مراحل بتوانند از این فرصت پیش آمده نهایت استفاده را برده و ضمن بهبود وضعیت شغلی این تلاشگران شاهد تقویت ساختار سازمانی این نیروگاه نیز باشیم.

در پایان این نکته نیز قابل اشاره است که نیروگاه رامین اهواز پیگیری اتهامات و ابهامات ایجاد شده در اینخصوص را حق قانونی خود می‌داند.
منبع: فارس
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
شما که تو سایت زده بودید برگزار نمی شه کلاهبردارها
نیروگاهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
0
0
خدا لعنت کنه ... رو
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار