کد خبر: ۴۴۸۹۶
تاریخ انتشار : ۱۵:۴۰ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس گفت: سال آینده هیچ گونه افزایش قیمت آب، برق، گاز، تلفن و اینترنت در کشور نخواهیم داشت.

به گزارش برق نیوز،  علی بابایی کارنامی در حاشیه افتتاح فاز دوم آبرسانی به روستای افراچال ساری گفت: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی و قید تتمه این مصوبه، به هیچ وجه در سال آینده، تعرفه‌های آب، برق، گاز، تلفن و اینترنت نباید افزایش داشته باشد.

وی افزود: افزایش تعرفه‌ها خط قرمز مجلس است و به هیچ عنوان در سطح استان مازندران و سطح کشور نباید شاهد افزایش قیمت‌حامل‌های انرژی باشیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: با تصویب مصوبه‌ای در مجلس، از سال آینده پول‌های آب و برق به جای واریز به حساب دولت، به حساب وزارت نیرو واریز خواهد شد و شرکت‌های آب و فاضلاب و برق از شرکت‌های زیر مجموعه وزارت نیرو موظف هستند از این محل، برای اجرای طرح‌های آبرسانی و برقرسانی به روستا‌ها و شهر‌ها اقدام کنند.

بابایی کارنامی ابراز امیدواری کرد: با تصویب این مصوبه؛ سال آینده مشکلات مردم در بخش‌های مختلف برطرف شود و دیگر شاهد به تاخیر افتادن اجرای کار‌های عمرانی نباشیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود با اشاره به مشکلات برخی از ۴۵۰روستای این شهرستان‌ها در زمینه آب شرب افزود: طرح آبرسانی به روستای افراچال با مشارکت اهالی و کمک و همیاری نمایندگان و شرکت آب و فاضلاب انجام شد تا مشکل کم آبی این روستا برطرف شود و امیدواریم در دیگر روستا‌ها هم شاهد مشارکت مردم و کمک دولت باشیم تا دیگر هیج روستای بی آبی نداشته باشیم.

افزایش نیافتن قیمت آب، برق، گاز، تلفن و اینترنتبهره برداری کامل از تصفیه خانه آب و فاضلاب ساری در سال آینده رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان ساری هم گفت: در سال جاری ۲۵کیلومتر اصلاح و ۲۹کیلومتر توسعه شبکه آب روستایی و ۲۳کیلومتر توسعه و اصلاح شبکه آب شهری شهرستان ساری انجام شد.

زارع درباره اجرای طرح تصفیه خانه آب شرب ساری افزود: پیمانکار این طرح، شرکت آب منطقه‌ای مازندران است که قرار است تا نیمه سال آینده (۱۴۰۰) این پروژه را آماده و تحویل دهد.

وی تصریح کرد: به محض آماده شدن تصفیه خانه آب شرب ساری، خط انتقال آب به طول ۳کیلومتر از محل تصفیه خانه در سلیم بهرام تا ابتدای بلوار کشاورز انجام خواهد شد و کل شهر ساری از آب این تصفیه خانه که از سد شهید رجایی تامین می‌شود بهره‌مند خواهند شد.

رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان ساری تصریح کرد: یکی از اهداف وزارت نیرو اینستکه با تامین آب شرب از سدها، چاه‌های تامین آب از مدار خارج شوند.

زارع خاطرنشان کرد: قرار است سال آینده تصفیه خانه فاضلاب ساری هم به طور کامل به بهره‌برداری برسد که بر اساس آن همه شهروندان ساروی از مزایای طرح فاضلاب بهره‌مند خواهند شد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
0
0
اینکه از محل ثبات قیمت ها ؛اصلاح ساختارها ؛ ارتقا بهره وری ؛ خروج از انحصار وفساد ورانت ؛تولید رقابتی ؛ جایگزینی تکنولوژیهای نوین بجای فرسوده ؛ استانداردسازی واقعی ؛ بهبود مدیریت مصرف وتولید ؛ کاهش قیمت تمام شده ودر کنار ان منابع جدید درامدی نه از جیب مردم موجبات تثبت قیمت ها شود امری پسندیده وجهانی میباشد ولی این نگرانی همچنان وجود دارد که مانند موضوع بنزین در سال 1398 به یکباره جبران افزایش چند سال با اعمال فشار بیشتر بر مردم جبران گرددبخصوص اینکه سر امد اولین اقدامات درگران کردن خود ساختارهای دولتی وشبهه دولتی بعضا هستند مثلا فولاد ملزوم اولیه وسایل خانگی ؛پتروشیمی مواد اصلی وپایه تولید ؛شورای شهر هزینه تردد حتی وسایل عمومی که بخشی از سهام ان متعلق به مالکیت عمومی است ؛ویا در وزارت نیرو مجانی کردن برق مساجد ومدارس که قطعا اگر جایگزین مجانی کردن مبلغی بعنوان یارانه در حد الگوی مصرف صوت میگرفت قطعا از مجانی کردن مناسبتر میبود بهر جهت انشالله تصمیمات تضمین عدم فشار بیشتر برای اینده جامعه باشد ومشمول سیاسی بازی نباشد .
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار