کد خبر: ۴۴۸۹۹
تاریخ انتشار : ۱۶:۵۷ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
وزیر نیرو در جمع معاونان پارلمانی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی بر نقش دولت برای اصلاح و ابداع سازوکار‌ها در جهت ارتقای خدمت به مردم تاکید کرد.

به‌گزارش برق نیوز، رضا اردکانیان در جلسه شورای معاونان امور مجلس وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی که با حضور حسینعلی امیری معاون امور مجلس رئیس جمهور برگزار شد، با اشاره به عرصه وسیع فعالیت وزارت نیرو و خدماتی که با همه آحاد مردم سر و کار دارد، اظهار کرد: طبیعتاً وقتی اسم وزارت نیرو می‌آید همه ذهن‌ها متوجه فعالیت‌های ساخت و سازی نظیر احداث نیروگاه، تصفیه‌خانه، سد، شبکه، خطوط انتقال و ... می‌شود.
 
همه ما می‌دانیم که وقتی به وضعیت مطلوب حکمرانی برسیم همه این امور ساخت و سازی باید خارج از سازمان دولت انجام بگیرد. با این اقدامات به‌غیر از مواردی که قانون تعیین کرده بقیه باید توسط بخش‌های غیردولتی اداره شود.

وی اضافه کرد: کماکان در آن زمان هم نقش دولت نه برای ساخت و ساز‌ها بلکه برای ساز و کار‌ها بسیار تاثیرگذار و مهم است.

اردکانیان تاکید کرد: با این اقدامات ساز و کاری سعی می‌کنیم در صنعت آب و برق، تولید و عرضه آب و برق را از حالت خدمت به کالا تبدیل کنیم، از سویی اهتمام ما باید اصلاح و ابداع ساز و کار‌ها باشد.

به گفته وی، معاونت امور مجلس در هر سازمانی نقش و سهم بسزایی در هماهنگی و تسهیل امور دو قوه مجریه و قوه مقننه دارد و این نقش باید مورد توجه قرار گیرد.

وزیر نیرو با اشاره به عملکرد دولت دوازدهم در شرایط جنگ اقتصادی یادآور شد: اگر بخواهیم امروز گزارش دهیم باید بگوییم دولت دوازدهم در مدیریت جنگ اقتصادی طی این سال‌ها کاری کرده کارستان و اقدامات انجام شده در این شرایط سخت از افتخارات دولت است. باید برای ارزیابی این دولت زمان داده و از کانون بحران فاصله بگیریم.

وی ادامه داد: دنیا نیز نیازمند این فرصت و فاصله‌گیری است تا نقش و سهم مجموعه مردمان این سرزمین، دولت، مجلس و ... را در گذر از این سال‌ها برای تحمل، پایداری و صبوری که ایران و ایرانیان نشان دادند، ارزیابی کند.

وی با تاکید بر نقش اساسی معاونت امور مجلس در هر سازمان و دستگاهی، تصریح کرد: یکی از نقش‌های اساسی معاونت امور مجلس در هر سازمانی، تنظیم نحوه ارتباط مجلس و دولت است که این نقش و مسئولیت از اهمیت بسزایی برخوردار است.
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
0
1
با انتخاب اشتباه مدیران فقط هزینه را در این شرایط سخت بر پردم تحمیل کردید.
توزیع مازندران در منجلابی فرو رفته که سال ها زمان لازم است که به حالت عادی برگردد.
متاسفانه تیم شما یک مشکل اساسی دارد.
وقتی همه می گویند یک فرد بد است و ناتوان , فکر می کنند همه مغرض هستن. شاید هم تیم شما .. باشد و ما تمی دانیم..
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
0
1
خاموشی های گسترده مازندران حالا برای سرپوش گذاشتن روی ناکارآمدی وارد فاز اطلاع رسانی شد.
برق همه شهرهای مازندران با کوچکترین باد و ... قطع می شود. پرسنل انگیزه تعمیرات ندارند
بازرسی توانیر هم که قربونش برم....

نمونه خاموشی هر روزه بابل که چون با پیمانکاران درگیر شدن و اکیپ خط گرم غیرفعال است

شهرک صنعتی گرمیج، لاله ۲, میدان اوقاف، شکوفه ۳، کوچه‌های اطهر و فجر, گتاب، کفشگرکلا، فرهنگ ۳ تا ۱۳,دبندپی‌شرقی، پوست‌کلا، بوستان ۱, جاده شهیدصالحی، درزی‌کلا، کوچه قائم ۱ تا ۹,دروشن‌آباد، روشن ۱ ,روستای چاری, بندپی‌غربی، مقری‌کلا از رحمانی‌محله تا استخر, بابل‌کنار، کاردی‌کلا، غدیر ۱ تا ۷, بابل‌کنار، کاردی‌کلا, سرپل، فلسطین ۲, بازگیرکلا - کمیل شرقی ۵/۱

حدود ده فیدر 20 کیلوولت هر کدام متوسط چهار ساعت قطع هستند و این در کل مازندران می شود روزانه حدود 60 فیدر از 480 فیدر که قطع هستند.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
0
1
ساری بابل آمل سوادکوه بهشهر نکا امروز و دیشب خاموش بودن.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار